رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در قزوین مطرح کرد؛ افزایش ۲۵ درصدی طلاق در جامعه/ افزایش آسیب‌های اجتماعی نشانه سوءمدیریت‌هاست
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
شناسه : 3209
10
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی امروز باید در کشور بسیار جدی گرفته شود، آمار طلاق و اعتیاد که از مهمترین معضلات اجتماعی است، بسیار نگران کننده است.
پ
پ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه بررسی و حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان در سالن اجتماعات پارک بهشت مهرگان اظهار کرد: چرا باید شهرکی به این بزرگی که نزدیک به ۳۰ هزار جمعیت دارد اصول شهری و زیرساخت‌های مسکن سازی در آن رعایت نشده باشد؟

وی افزود: مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان ظاهر زیبا و خوبی دارد؛ در واقع بازدید از این مسکن‌ها برای ما بسیار خوب شد تا ما این مشکلات را به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور منتقل کنیم.این نماینده مجلس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اذعان کرد: گاهی ما مدیران با برخی عملکردهای نامناسب در مدیریت شهری پایه گذار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

وی بیان کرد: مدیری که پایه گذار یک اشتباه و ایجاد معضل می‌شود چرا باید ارتقای مقام پیدا کند؟ اینگونه مدیران به خصوص در حوزه اجتماعی باید با تغییر موقعیت کاری، اصلاح شوند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در قزوین مطرح کرد؛ افزایش ۲۵ درصدی طلاق در جامعه/ افزایش آسیب‌های اجتماعی نشانه سوءمدیریت‌هاست

عزیزی ابراز کرد: موضوع آسیب‌های اجتماعی امروز باید در کشور بسیار جدی گرفته شود، آمار طلاق و اعتیاد که از مهمترین معضلات اجتماعی است، بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: از سال ۶۷ تاکنون ۲۵ درصد افزایش طلاق را شاهدیم که بیشترین آمار در مناطق بالای شهر تهران است ولی هم اکنون شاهد افزایش در شهرهای کوچک هستیم که این نتیجه این سوءمدیریت‌ها است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: شهردار و بخشدار محمدیه از طریق استاندار قزوین نامه ای برای حل مششکلات اجتماعی مهرگان بنویسند تا از طریق وزارت کشور و راه و شهرسازی پیگیری شود.

وی در پایان گفت: سرانه آموزشی، درمان و فضای سبز باید در کنار ساخت و سازها مدنظر قرار گیرد، نه اینکه ساختمان سازی کنیم و بعد به دنبال سرانه‌ها باشیم که این شرایط هزینه‌های زیادی را برکشور تحمیل می‌کند.

 

۸ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.