رویه فعلی نمی‌تواند کشور را از جنگ اقتصادی نجات دهد/ جریان پول در اقتصاد کشور یک جریان سرطانی است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
شناسه : 2825
12
عزیزی در نطق میان دستور: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما سرزمینمان را از جنگ نظامی می‌توانیم نجات دهیم اما با روند کنونی از جنگ اقتصادی و ارزی نمی‌توانیم نجات دهیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالرضا عزیزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۷ بهمن ۹۵)، گفت: نظام پولی و بانکی کشور دچار سرطان بدخیمی است که نیازمند درمان ریشه‌ای است و این درمان جز توسط نمایندگان مردم در خانه ملت برنمی‌آید.

وی افزود: نظام پولی و بانکی در کشور وارداتی است و بومی نیست و این نظام نظامی است که ارزش اعتباری را رنگ می‌کند و به مثابه ارزش ذاتی جلوه می‌دهد و روزی نیست که خبر از اختلاس جدید به گوش نرسد، روزی نیست که خبر از کم و زیاد شدن معیار سنجش اقتصاد یعنی پول به گوش نرسد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همان قدر که عوض شدن میزان درجات متر و سانتی‌گراد و فارنهایت مضحک است بالا و پایین رفتن ارزش پول در اقتصاد دنیای کنونی نیز مضحک است.

عزیزی خاطرنشان کرد: ما سرزمینمان را از جنگ نظامی می‌توانیم نجات دهیم اما با روند کنونی از جنگ اقتصادی و ارزی نمی‌توانیم نجات دهیم.

وی افزود: مهمترین سنگر فتح نشده انقلاب اسلامی که هنوز خالی از نیروهای انقلابی است همین جنگ اقتصادی و ارزی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جنگ ارزی یکی از مسائل مهم در پیش روی انقلاب است که برای آن نیاز به تربیت نیرو و بصیرت و حضور فعال در صحنه داریم. اگر اهمیت آن از هشت سال دفاع مقدس بیشتر نباشد کمتر نیست.

عزیزی در پایان، خاطرنشان کرد: تا کی باید بالاترین نرخ سود بانکی در جهان از آن ما باشد و تا کی باید تورم و رکود عذاب‌های مردم ملت ما باشد. جریان خون اقتصاد کشور در حال حاضر جریان پول سرطانی شده که این سرطان پول باید به طور ریشه‌ای درمان نشود.

 

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.