روز قدس موعد اعلام انزجار مسلمانان از استکبار، صهیونیسم و گروه های تروریستی است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۴
شناسه : 1984
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس موعد اعلام خشم و انزجار مسلمانان از استکبار جهانی، صهیونیسم غاصب و داعش و تکفیری‌های ساخته دست استکبار و حامیان آن ها است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شوری اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، بر حضور حداکثری و گسترده مردم در مراسم راهپمایی و تظاهرات این روز تأکید کرد و افزود: مردم ایران اسلامی و سایر ملت های مسلمان در روز قدس، متحد و یک صدا فریاد خشم و انزجار خود علیه استکبار جهانی و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد می زنند.

وی اضافه کرد: استکبار و اسرائیل و دشمنان اسلام توطئه ای در سر داشته و قصد دارند با مشغول کردن ملت ها و کشورهای مسلمان به جنگ های فرسایشی و نبردهای فرقه ای از طریق فعالیت گروه های تروریستی اسلام نما نظیر داعش، بیداری اسلامی در منطقه را خاموش کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان این که راهپیمایی و تظاهرات باشکوه روز قدس امسال توطئه استکبار و اسرائیل را نقش بر آب کرده و پاسخ دندان شکنی به آن ها خواهد داد، تصریح کرد: مسلمانان ایران و سایر کشورهای اسلامی با حضور پرشور خود در مراسم روز قدس آب پاکی را بر روی دستان دشمنان اسلام و بیداری اسلامی، خواهند ریخت.

عزیزی افزود: همچنین روز قدس امسال موعد اعلام خشم و انزجار مسلمانان از استکبار جهانی، صهیونیست غاصب و داعش و تکفیری‌های ساخته دست استکبار و صهیونیسم و حامیان آن ها است.

به گفته وی، هیچ شکی وجود ندارد که داعش و گروه های تروریستی تکفیری دست ساخته صهیونیسم و استکبار جهانی و نیز حامیان آن ها نظیر برخی از کشورها و دولت های عربی مرتجع منطقه هستند به همین دلیل نیز ملت های مسلمان در روز قدس امسال علیه تمام دشمنان اسلام و مسلمانان شعار می دهند.

عزیزی در ادامه با اشاره به این که روز قدس امسال از وجهی دیگر نیز برای ملت ایران اسلامی اهمیت دارد، افزود: مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای گروه ۱+۵ سبب شده تا امسال چشم مردم جهان بیش از سال های گذشته به ایران اسلامی و شکوه برگزاری مراسم روز قدس دوخته شود که این موضوع به حضور حماسی مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس امسال اهمیت ویژه ای داده است.

این نماینده مجلس با بیان این که امسال نیز ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور و شعور در مراسم روز جهانی قدس ولایت مداری خود را به رخ جهانیان می کشند، اضافه کرد: ملت مسلمان ایران چون سال های گذشته بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و رهبری اعلام کرده و امیدهای دشمنان را به یأس تبدیل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران جمعه هفته جاری با حضور پرشور خود در مراسم روز قدس به تبعیت و پشتوانه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کرده و با حضور خود این پیام روشن را به گوش سران کشورهای گروه ۱+۵ می رسانند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مراسم روز قدس مانور سیاسی اتحاد و انسجام ملت های مسلمان است، خاطرنشان کرد: مردم ایران نیز در این روز همدلی و همزبانی خود در دفاع از آرمان های نظام اسلامی و انقلاب ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه را به نمایش می گذارند.

 

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.