روز قدس موجب فراموش نشدن آرمان های فلسطین شده است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
شناسه : 2538
8
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روزی است که مردم یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی هم صدا می شوند و ندای مرگ بر اسراییل سر می دهند و این روز موجب فراموش نشدن آرمان های مردم مظلوم فلسطین شده است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس گفت: امید است روزی برسد با اتحاد جهان اسلام شاهد نابودی شیطانی ترین حکومت یعنی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.
وی با بیان اینکه این رژیم سفاک از اختلاف جهان اسلام بیشتر شاد می شود اظهار کرد: آنان تلاش می کنند این اختلافات به جنگ تبدیل شود درحالی که رژیم غاصب اسرائیل اصل و منشا تروریسم است.
وی در ادامه با بیان اینکه به آمریکا اعتماد نکرده ایم و اعتماد نخواهیم کرد گفت: شیطان بزرگ نمی تواند یک شریک مطمئن باشد زیرا این گروه های تکفیری محصول تفکرات صهیونیسم هستند و صلح با اسراییل و صهیونیست ها کلمه ای بی معنا است که باید روحیه مبارزه با صهوینیست را در فرزندانمان تقویت کنیم.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: عزیزی با بیان اینکه ایران اسلامی پرچمدار این حرکت بزرگ و آرمان فلسطین است افزود: این مسیر را تا نابودی کامل اسراییل ادامه می دهیم و با عوامل تکفیری آنان دفاع خواهیم کرد.
وی گفت: در کنار ضرورت اتحاد جهان باید در کشورمان از اختلاف افکنی و تفرقه پرهیز کنیم و در مسیر حق و حقیقت حرکت کنیم.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

جمعه ۱۱ تیرماه ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.