رسانه‌ها عامل ایجاد همدلی میان دولت و مردم هستند
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
شناسه : 1322
14
دکتر عزیزی : دولت‌ها بدون حمایت رسانه‌ها قدرتی ندارند رئیس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیای کنونی اگر ارتباطات و اطلاع رسانی خوبی وجود نداشته باشد و اگر رسانه‌ها از هر دولتی حمایت نکنند آن دولت قدرتی نخواهد داشت.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» باید توجه داشت که رسانه‌ها هم جزئی از ملت هستند و باید در جهت منافع ملی حرکت کنند.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دیپلمات‌های ما مورد وثوق و اطمینان ما هستند و آنها را حمایت می‌کنیم، رسانه‌ها نیز در مورد مذاکرات هسته‌ای باید در این جهت حرکت کنند و از مذاکره کنندگان حمایت کنند.

رئیس فراکسیون ارتباطات مجلس گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها ارتباط مستقیم با مردم دارند می‌توانند در ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و مردم نقش بسیار مهم و تأثیر گذاری داشته باشند و با توجه به اینکه رسانه‌های غربی که نشأت گرفته از تفکرات صهیونیستی هستند و مطالب غیرواقعی را به مردم القا می‌کنند این رسانه‌های داخلی هستند که باید با این هجمه مقابله کنند و با دادن اطلاعات صحیح، اعتماد و اطمینان را میان دولت و ملت تقویت کنند به گونه ‌ای که مردم حامیان دولت باشند.

نماینده مردم شیروان خاطر نشان کرد: در هر برهه قدرت مردم از عواملی مانند ثروت و فیزیک به دست می آمد اما در دنیای کنونی اگر ارتباطات و اطلاع رسانی خوبی وجود نداشته باشد و اگر حمایت رسانه‌ها از دولت وجود نداشته باشد آن دولت نمی‌تواند قدرت داشته باشد و از سوی دیگر تأکید می‌کنم که حمایت رسانه ها از مذاکره کنندگان هسته‌ای بسیار مهم و تأثیر گذار است.

 

شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.