رزمایش اقتدار ثارالله نشان دهنده قدرت نظامی ایران در منطقه است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۵۵
شناسه : 2189
12
دکتر عزیزی : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گروهک های تروریستی من جمله داعش و نا آرامی های کشورهای مسلمان منطقه باعث تضعیف قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی نشده است و برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله نشان دهنده قدرت نظامی ایران در منطقه است.
پ
پ
عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار بسیج پرس، در خصوص رزمایش اقتدارثارالله و پیامدهایی که برای دشمنان منطقه و فرامنطقه ای خواهد داشت اظهار داشت: برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که مدیون خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه افزود: با توجه به این که بیش از ۳۰ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی می گذرد و همچنان ملت ایران بر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی و تاکید دارند، دشمنان ایران نتوانستند هیچ دست درازی به خاک این ممکلت داشته باشند؛ چراکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همچنین حمایت و ایستادگی ملت را به همراه خود داشته است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این چند سال تمامی فشارهای دشمن علیه ملت ایران وارد شد که خوشبخانه با وجود تمامی این محدودیت ها، هیچ کدام به سرمنزل و اهداف شوم دشمنان ملت ایران نرسید خاطرنشان کرد: حضور گروهک های تروریستی من جمله داعش و نا آرامی های کشورهای مسلمان منطقه باعث تضعیف قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی نشده است و برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله نشان دهنده قدرت نظامی ایران در منطقه است.
عزیزی در ادامه تصریح داشت: طبیعتا برگزاری چنین رزمایش هایی می تواند امنیت کشور را مضاعف کند و ناامیدی را در افکار و عقائد دشمنان منطقه و فرامنطقه ای به همراه داشته باشد. به طور کلی آمادگی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ناشی از حضور بسیجیان و مردم در تمامی صحنه ها است.
منبع:بسیج پرس

 

پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.