رتبه بندی معلمان بهترین راه برای ارتقای منزلت فرهنگیان است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
شناسه : 830
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان بهترین راه برای ارتقای منزلت فرهنگیان و شأن والای معلمی است.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، دکتر عبدالرضا عزیزی با اشاره به نشست اخیر با وزیر آموزش و پرورش از نهایی شدن رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی هیئت دولت و ارائه این لایه به مجلس تا پایان امسال خبر داد.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش در این نشست قول داده است این لایحه تا پایان سال جاری به مجلس ارائه شود و ما نمایندگان هم برای تصویب آن نهایت تلاش را خواهیم داشت.

عزیزی گفت: در این دیدار مشکلات آموزش و پرورش استان به ویژه تأمین اعتبار برای ساخته شدن محل اداره کل آموزش و پرورش و تأمین اعتبار مدارس شبانه روزی استان مورد بحث قرار گرفت که وزیر قول دادند یک میلیارد تومان از سوی وزارت آموزش و پرورش برای احداث محل اداره کل آموزش و پرورش اختصاص یابد که ما نمایندگان استان هم از محل اعتبارات ۱۸۰ یک و نیم میلیارد تومان به آن اضافه کنیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ۱۸۰ نمایندگان به شهرستان شیروان که در بخش عمرانی هزینه می‌شود، افزود: وزیر آموزش و پرورش هم قول داد برای آموزش و پرورش شیروان ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار جاری اختصاص دهد.

 

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.