راه اندازی فرودگاه در شیروان به نفع خراسان شمالی است/مردم شیروان مسئولان را یاری رسانند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
شناسه : 3342
22
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام مجوزهای ساخت باند اضطراری در این شهرستان دریافت شده است، گفت: مردم شیروان با اهدای زمین و همکاری همه جانبه، در احداث فرودگاه این شهرستان مسئولان را یاری رسانند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در در گفت و گو با ایسنا منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: با وجود جانمایی نامناسب فرودگاه بجنورد، در زمان خود مردم این شهرستان با کمک های نقدی، اهدای زمین و کمک های همه جانبه روند ساخت و توسعه این فرودگاه را تسریع بخشیدند.

وی ادامه داد: تمام مجوزهای لازم برای احداث باند فرود اضطراری دریافت شده و عملیات ساخت آن سال آینده با اعتیار پنج میلیارد تومان آغاز می شود.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با احداث این باند، موافقت با ساخت فرودگاه پروازهای سبک به راحتی امکان پذیر می شود، خاطرنشان کرد: از مجلس نهم به دنبال دریافت موافقت های لازم برای اجرای این طرح بوده ام که خوشبختانه در مجلس دهم موافقت شد.

عزیزی با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ، شرکت هواپیمایی کشور و سایر نهادهای ذیربط با اجرای این طرح در شیروان موافقت کرده اند، گفت: شیروان با وجود آب و هوای بسیار خوب پرواز کنسلی نخواهد داشت و زمین های مسطح در این شهرستان فضایی مناسب برای نشست و برخاست هواپیما است.

وی با تاکید بر اینکه موافقت مسئولین ملی و مجوزهای لازم دریافت شده و نیاز به همکاری مردم است، در پاسخ به مدت زمان احتمالی ساخت این فرودگاه در شیروان توضیح داد: در صورت تخصیص اعتبارات مناسب و با پیگیری های مستمر اینجانب از سوی مسئولین کشوری در کمترین زمان این فرودگاه احداث می شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: راه اندازی فرودگاه شیروان برای مردم شهرستان های اطراف نظیر درگز، قوچان، اسفراین و فاروج بسیار مفید بوده و از اتلاف وقتشان جلوگیری می کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از دیگر مزایای راه اندازی فرودگاه شیروان را پرواز به اطمینان خاطر و در شرایط مساعد دانست و با بیان اینکه پروازها با توجه به آب و هوای این نقطه از کشور کنسلی ندارد، اضافه کرد: راه اندازی و رونق فرودگاه شیروان به نفع خراسان شمالی است.

۶ اسفند ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.