راه اندازی خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد باحضور وزیر کار و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۴
شناسه : 2469
20
خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد در تنها شرکت دولتی تولید دارو موسوم به فارما شیمی امروز - سه شنبه - با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مسئولان این وزارتخانه و نیز مسئولان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.
پ
پ

کیوان تاجبخش مدیرعامل شرکت داروسازی فارما شیمی در مراسم راه اندازی سایت تولیدات دارویی مایع و نیمه جامد گفت: در این سایت انواع شربت و کرم موضعی تولید می شود.
وی خاطرنشان کرد: با تولید این داروها، یک میلیارد تومان به تولیدات این شرکت افزوده می شود.
وی ادامه داد: این شرکت ۱۳ میلیون شیشه شربت، الگزیر و سوسپانسیون در سال تولید می کند که این داروها ۱۰ درصد سهم بازار دارویی کشور را تشکیل می دهند.
مدیرعامل شرکت داروسازی فارما شیمی گفت: در این سایت، پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تویوپ کرم تولید خواهد شد.
به گزارش ایرنا در این مراسم همچنین کلنگ طرح توسعه شرکت فارما شیمی به زمین زده شد که قرار است در ۲۰ هزار مترمربع در ۶ طبقه جهت تولید داروهای های تک در سال ۲۰۲۰ به بهره برداری رسد.
سهام شرکت فارما شیمی توسط سازمان بیمه خدمات درمانی در سال ۷۸ خریداری شد و تنها شرکتی است که سهام آن صددرصد دولتی و دارای ۴۹ پروانه دارویی در اشکال مختلف جامدات، نیمه جامدات و مایعات است.

راه اندازی خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد باحضور وزیر کار و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

راه اندازی خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد باحضور وزیر کار و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلسراه اندازی خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد باحضور وزیر کار و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلسراه اندازی خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد باحضور وزیر کار و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلسراه اندازی خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد باحضور وزیر کار و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلسراه اندازی خط تولید داروهای مایع و نیمه جامد باحضور وزیر کار و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.