رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تولیدکنندگان ایرانی در جلب نظر مردم موفق نیستند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
شناسه : 3165
9
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معرفی جنس و کالای ایرانی به مردم هم گام با افزایش کیفیت می تواند به تدریج اعتماد مردم به تولیدات داخلی را افزایش دهد.
پ
پ

برنامه “گفت و گوی اجتماعی” با موضوع بررسی آسیب شناسی خرید نوشت افزار خارجی و استفاده خانواده ها از این کالاها، با حضور دکتر عبدالرضا عزیزی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه دکتر عبدالرضا عزیزی با اشاره به لزوم تلاش تولیدکنندگان ایرانی برای توسعه و بروز رسانی کیفیت کالاهای ایرانی، گفت:¬ امروزه مردم ایران همواره به دنبال اجناسی با کیفیت بالا و در عین حال ارزان قیمت هستند.

وی در خصوص اعتماد مردم به تولیدکنندگان خارجی، اظهار داشت: اعتماد بیش از اندازه ی مردم به کالاهای خارجی همواره نشان از ضعف تولیدکنندگان ایرانی دارد.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه افزود: متاسفانه برخی از تولیدکنندگان داخلی در جلب نظر عموم مردم عملکرد موفقی ندارند، به طوری که برای جلب نظر مشتریان اکثر تولیدات داخلی را با الصاق مارک های برندهای معروف خارجی به فروش می رسانند.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: تقلید تولیدکنندگان ایرانی از برندهای خارجی و استفاده از مارک های آن ها می تواند علاوه بر رشد عدم اعتماد مردم به کالاهای ایرانی تبلیغات و افزایش خوش نامی تولیدکنندگان خارجی را به همراه داشته باشد.

دکتر عبدالرضا عزیزی همچنین در ادامه تاکید کرد: معرفی جنس و کالای ایرانی به مردم هم گام با افزایش کیفیت می تواند به تدریج اعتماد مردم به تولیدات داخلی را افزایش دهد.

وی با بیان این که امروزه قیمت ارز از قیمتی واقعی برخوردار نیست، اظهار داشت: ارائه ی قیمت واقعی ارز همواره موجب می شود تا تولیدکننده کالای مرقوم به صرفه تولید کرده و توزیع کند.

فایل صوتی برنامه “گفت و گوی اجتماعی ” از وبگاه شبکه رادیویی گفت و گو قابل دریافت است، متذکر می شود که این برنامه در ایام هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه ی رادیویی گفت و گو پخش می شود.

۱۲ مهر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.