رئیس جمهور باید منافع عمومی مردم را در نظر بگیرد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
شناسه : 1890
12
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به خراسان شمالی در آیین جشن ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت باید منافع عمومی مردم را در نظر بگیرند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی صبح امروز در آیین جشن ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در جمع مردم و مسئولان شیروان در پارک کوثر این شهر با اشاره به رسالت سنگین دولت در قبال مردم اظهار کرد: اعضای هیئت دولت به عنوان نمایندگان عالی در شهرستان‌ها همواره باید منافع عمومی مردم را در نظر داشته باشند.
وی هدف اصلی مسئولیت‌پذیری در نظام را خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: مدیران باید مدام در بین مردم حضور داشته باشند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه نقش مسئولان را در توسعه و آبادانی شیروان حساس و کلیدی توصیف کرد و ادامه داد: آنان باید سه رکن اصلی توسعه و عمران، اقتصادی و فرهنگی این شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهند، زیرا مسئولان در شرایط فعلی باید طوری حرکت و خدمت کنند که منافع عمومی مردم را در نظر گرفته و تأمین کنند.
عزیزی تصریح کرد: کارگزاران نظام باید به گونه‌ای در مدیریت‌ها عمل کرده که منشأ خیر و برکات باشند چرا که مدیریت در جامعه اسلامی جزء خدمتگذاری به مردم و گره‌گشایی از کار آن‌ها نیست.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بی‌گمان موفقیت کشور در گرو توجه دولت و مردم در حوزه کاری است، از این رو نباید از هیچ تلاشی در خدمت مردم فروگذار کرد.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت در مسیر عدالت از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید است و مدیران در این دولت باید در این مسیر حرکت کنند.
در این آیین محسن میرزازاده و تنی چند از هنرمندان شیروانی به اجرای موسیقی سنتی و محلی پرداختند.
به گزارش فارس، نماینده مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و شماری از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.