رأی بالای وزرای دولت، سرمایه ملی و اجتماعی است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
شناسه : 556
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رأی بالا به وزرای دولت یازدهم را به عنوان یک سرمایه ملی و اجتماعی دانست و گفت: وزیر کشور به عنوان فرزند خراسان شمالی این افتخار را داشته که بیشترین آرا را کسب کند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در نشست شورای اداری شهرستان شیروان که با حضور وزیر کشور برگزار شد خواستار توجه ویژه به مشکلات این شهرستان در حوزه‌های مختلف شد.

وی گفت: احداث راه شیروان به اسفراین، توجه به آب آشامیدنی روستاها، فرودگاه پشتیبان و اضطراری استان در شیروان و همچنین ورزشگاه ۳ هزار نفری این شهرستان هستیم.

عزیزی همچنین توجه به دهستان خانلب برای الحاق به شهر، ایجاد گود باستانی کشتی باچوخه، پالایشگاه جی‌تی‌ال، کارخانه الیاف و تسریع در پروژه راه‌آهن بجنورد، شیروان و مشهد شد.

استاندار خراسان شمالی هم با تبریک دهه کرامت انتخاب وزیر کشور را به مردم شهید پرور و ولایتمدار خراسان شمالی تبریک گفته و بیان داشت: وجود وزیر کشور و تعلق به این منطقه مایه مباهات است.

محمود احمدی بی‌غش با اشاره به اینکه شاخص‌های نظم و امنیت در خراسان شمالی در رتبه بالایی قرار دارد، گفت: همچنین در سفر رهبری شاهد نظم استقبال کنندگان از رهبری بوده که این مایه مباهات برای مردم خراسان شمالی است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با ارائه گزارشی از اعتبارات و مصوبات سفر رهبری به استان اظهار امیدواری کرد: تا با حمایت دولت این مصوبات محقق شود.

وی همچنین از مسئولیت‌ها به عنوان یک امانت یاد کرد و گفت: باید همواره سعی کنیم با خدمتگزاری به مردم امانتدار خوبی برای آنان باشیم.

امام جمعه شیروان هم از نگاه عدالت محورانه دولت تدبیر و امید به تمامی مناطق و حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

حجت‌الاسلام حسین کوثری اظهار کرد: البته این مهم باید در پرتو تعامل مردم و مسئولان صورت گرفته تا شاهد پیشرفت و ترقی کشور در ابعاد مختلف باشیم.

وی همچنین یکی از ویژگی‌های این شهرستان را وحدت بین مسئولان برشمرد و گفت: به طور حتم به خاطر وجود این روحیه امورات در مسیر پیشرفت قرار دارد.

فرماندار شیروان هم در این نشست ضمن خیر مقدم به وزیر کشور اظهار امیدواری کرد تا این حضور برای شهرستان شیروان باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.