دیدار روز گذشته روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رییس جمهور را تشریح کرد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
شناسه : 3262
15
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ، با اشاره به جلسه روز گذشته روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس جمهوراظهار کرد: نمایندگان مجلس در ارتباط با مسائل مختلف معیشتی، اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی نظرات و دیدگاه‌های خود را به آقای روحانی منتقل کردند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی،در مصاحبه با برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو، با بیان اینکه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به صورت مرتب با یکدیگر دیدار و گفت و گو دارند، افزود : از مدت‌ها قبل از تصمیم گرفته بودیم که نشستی با رئیس جمهور داشته باشیم و دیدگاه‌ها‌ی خود را در مورد مسائل مختلف به آقای رئیس جمهور منتقل کنیم و در همین چارچوب روز گذشته جلسه‌ای را با آقای رئیس جمهور برگزار کردیم .

وی ادامه داد: در این جلسه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس هر کدام در حوزه‌های تخصصی خود به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌هایشان پرداختند. مثلا من در مورد قانون کار،اهمیت اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی ،موضوع اشتغال و همچنین لزوم حمایت از سازمان فنی و حرفه‌ای صحبت کردم، چرا که معتقدم حمایت از این سازمان باعث ایجاد اشتغال در کشور و آموزش تخصص به جوانان می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه صحبت‌هایی نیز در مورد بودجه و اینکه باید چه کار کنیم که اقتصاد کشور رونق بیشتری بگیرد ، مطرح شد،خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهورمعتقد بودند ،وضعیت رونق اقتصادی در کشور مطلوب است و درصد افزایش حقوق سالیانه کارگران و کارمندان از درصد رشد تورم در کشور بیشتر است، در واقع ایشان می‌گفتند تورم در کشور تک رقمی است ولی افزایش حقوق کارمندان و کارگران دو رقمی است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در ارتباط با موضوع اشتغال،‌ آلودگی‌هوا،‌کم شدن بارندگی در کشور و زلزله‌های اخیر ادامه داد: آقای رئیس جمهور معتقد بودند که پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور در داخل مناسب است و این موضوع برای دشمنان قابل تحمل نیست.

وی همچنین تصریح کرد : آقای رئیس جمهور در این جلسه به مشکلات موجود در کشور نیز اشاره و تاکید کردند که مردم ایران با صلابت از این مشکلات عبور خواهند کرد و باید با وحدت و همدلی مسائل را حل کرد .

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.