دولت باید در زمینه اقتصادی تغییر ایجاد کند/عمر مدیریت نعمت زاده تمام شده است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
شناسه : 2708
12
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای وزرای ورزش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش گفت: اگر قرار بر چابک سازی بدنه دولت و بهبود معیشت مردم بود، باید تغییرات دولت در حوزه اقتصادی انجام می گرفت.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: در حوزه صنعت دولت نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و اگر تغییرات در این بخش ها صورت بگیرد، می تواند راهگشا باشد.
وی با بیان اینکه وزیر صنعت،معدن و تجارت نیز خدمت خود را به نظام انجام داده است، افزود: بهتر است ماموریت آقای نعمت زاده هم به پایان برسد، چرا که ایشان با وجود توانمندی هایش، به دلیل کهولت سن نمی توانند بار سنگین وزارت خانه مهمی چون صنعت را به دوش بکشند.
وی تاکید کرد: قطعا بکارگیری یک نیروی جوان، تحصیلکرده ،با تجربه و دارای سوابق کاری در حوزه صنعت می تواند سبب پویایی اقتصاد جامعه شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: دولت در بحث اقتصاد و دارایی هم عملکرد رضایت بخشی نداشته و تغییرات در این بخش نیز لازم است.
عزیزی با تایید تغییرات دیر هنگام در کابینه دولت یازدهم گفت: هر چند تغییرات در بدنه دولت دیر هنگام انجام شد اما همین اندازه که دولت به این نتیجه رسیده که کابینه مسن و بی انگیزه یازدهم نمی تواند، دولت را به مقصد و مقصود برساند را به فال نیک می گیریم.
وی در خصوص انگیزه های پشت پرده این تغییرات نیز گفت: تغییراتی که منجر به خدمت بیشتر به مردم و حل مشکلات آنان شود با هر انگیزه ای قابل قبول است.

 

پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.