خروجی مسابقات قرآنی باید استدلال های قوی در برابر وهابیت باشد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
شناسه : 1711
12
رییس کمیسون اجتماعی مجلس : عبدالرضا عزیزی با بیان این مطلب که تمام اصول اسلام بر پایه مبانی قرآنی است، خاطرنشان کرد: برپایی مسابقات بین المللی قرآن کریم نیز در راستای اصول زیربنایی اسلام مبنی بر وحدت و همدلی هر چه بیشتر در جهان اسلام است.
پ
پ

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر شاهد توطئه جهان استکبار و رژیم صهیونیستی بر علیه جهان اسلام هستیم تصریح کرد: این مسابقات می تواند منجر به احیای اصول اسلامی در اتحاد جوامع اسلامی شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دیپلماسی قرآنی راهکار حل و فصل مشکلات و معضلات موجود در کشورهای اسلامی است، بیان داشت: این قبیل مسابقات و گردهمایی های قرآنی می تواند منجر به نهادینه شدن روح قرآنی در جوامع اسلامی شود.
رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که اتحاد بین مسلمانان منجر به تشکیل جهبه متحد اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده دین اسلام می شود، بیان داشت: مسابقات بین المللی قرآن کریم می تواند شور و اشتیاق مجدد در جهان اسلام برای تلاش در جهت استحکام و انسجام مسلمانان ایجاد کند.
وی به حضور کارشناسان مذهبی و اندیشمندان قرآنی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، اشاره کرد و گفت: می توان در راستای این مسابقات استدلال های محکمی برای سرکوب مدعیان دروغین اسلام از جمله وهابیت و گروههای تکفیری ارائه کرد.
وی ادامه داد: بهترین راهکار برای نشان دادن اینکه وهابیت و گروههای تکفیری گروههای دست ساخته دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی است تاکید به اصول و آموزه های قرآنی براساس آیات قرآن کریم است.
عزیزی با بیان اینکه باید از حضور تمامی علمای اسلامی در این کنگره قرآنی بهره بگیریم، افزود: باید دست اندرکاران برپایی این مسابقات از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش کنند اینگونه مسابقات در طول سال نیز برپا شود.

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.