خراسان شمالی از اعتبارات ماده ۱۸۰ برخوردار می‌شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
شناسه : 2675
12
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان شمالی امسال از اعتبارات ماده 180 برخوردار می‌شود.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالرضا عزیزی  شامگاه جمعه در نشست با شماری از فعالان توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده خراسان شمالی امسال از اعتبارات ماده ۱۸۰ برخوردار خواهد شد.

وی بیان داشت: تخصیص اعتبارات این بخش را  از معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ۲۰ درصد بیشتر خواهیم گرفت که این به نفع توسعه استان خواهد بود.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم تسریع در اجرای طرح راه‌آهن اسفراین، بجنورد به شیروان تاکید کرد و بیان داشت: کلنگ زنی این طرح توسط وزیر راه و شهرسازی انجام‌ شده و ضرورت دارد تا اجرای این طرح تسریع شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی وضعیت اجرای این طرح را  قابل تامل خواند و گفت: انتظار می‌رود تا مسؤولان حرمت کلنگ زدن خود  را نگاه‌دارند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری  با اشاره به وجود معضلات مختلف اجتماعی در استان اظهار کرد: حاشیه‌نشینی یکی از جدی‌ترین این معضلات به شمار می‌رود.

به گفته وی در صورت به کار بردن برخی تدابیر از یک دهه قبل، عملا حاشیه‌نشینی در مرکز استان متوقف می‌شد.

عزیزی همچنین زیرپوشش قرار داشتن حدود یک‌چهارم از جمعیت استان  از خدمات نهادهای حمایتی را برشمرد و بیان داشت: اساسا این قبیل مشکلات باید بررسی و آسیب‌شناسی شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین برگزاری نشست‌های فعالان عرصه‌های مختلف استان با نمایندگان را امری مثبت ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: لازم است تا این قبیل نشست‌ها دراستان بیش‌ازپیش برگزارشده و به‌طور قطع این دورهم بودن کمک بزرگی برای توسعه استان دارد.

عزیزی اظهار کرد: باید ضمن پذیرش نقدها، آستانه تحمل را ارتقا داده که  این به نفع استان است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاسیس استان را باعث بهبود وضعیت شهرستان‌ها و مناطق استان و اختصاص اعتبارات بیشتر نسبت به قبل عنوان کرد.

 

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.