خبرنگاران معلمان اجتماع هستند/ایجاد تشکل صنفی برای خبرنگاران بسیار ضروری است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
شناسه : 626
12
دکتر عزیزی : دکتر عزیزی با تاکید بر اینکه خبرنگاران معلمان اجتماع هستند افزود: فراکسیون ارتباطات آمادگی خود را برای حمایت از قشر خبرنگار اعلام می کند و قطعا در جهت حمایت از خبرنگاران و فعالان عرصه روابط عمومی باید مجلس و دولت اقدامات مناسبی را انجام دهد.
منبع : خانه ملت
پ
پ

نشست مشترک فراکسیون ارتباطات مجلس امروز (چهارشنبه ۲۲ مرداد) با حضور اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران پارلمانی در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

 عبدالرضا عزیزی رئیس فراکسیون ارتباطات مجلس در این نشست با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت متاثر از قرآن و عترت است گفت: این فرهنگ پایه مبارزه با سلطه گران و مستکبران است از طرفی دیگر خبرنگاران با ایثار و شهادت مسئولیت حرفه ای خود را برعهده گرفته و وظایف خود را انجام می دهند.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم حوزه اطلاع رسانی و خبر هستند گفت: این افراد همیشه در معرض خطر هستند از طرفی دیگر علاقه خبر رسانی برای این افراد بیش از خودنمایی و شهرت ست .

 عزیزی با تاکید بر اینکه خبرنگاران معلمان اجتماع هستند افزود: فراکسیون ارتباطات آمادگی خود را برای حمایت از قشر خبرنگار اعلام می کند و قطعا در جهت حمایت از خبرنگاران و فعالان عرصه روابط عمومی باید مجلس و دولت اقدامات مناسبی را انجام دهد.

 وی بر لزوم تشکیل تشکل صنفی برای خبرنگاران تاکید کرد و گفت: همچنین تشکیل ستاد خبری بحران برای مواقع بحرانی بسیار ضروری است.

 عزیزی ادامه داد: همچنین مسئولان باید در جهت حل مشکلات سنوات، بیمه و سختی کار خبرنگاران و اصحاب رسانه اقدامات مناسبی را انجام دهند.

 در نشست امروز همچنین موسوی لارگانی نائب رئیس فراکسیون ارتباطات مجلس با بیان اینکه یکی از سخت ترین مشاغل شغل خبرنگاری است گفت: در عرصه جبهه و جنگ نیز شاهد بودیم که خبرنگاران در خط مقدم بودند از طرفی دیگر خبرنگاران باید امانت دار باشند که یکی از ویژگی های اسلام و مسلمانان است همچنین این فراکسیون می تواند نقش بسیار خوبی برای حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه بازی کنند.

در این نشست همچنین محمد قسیم عثمانی نائب رئیس فراکسیون ارتباطات مجلس با بیان اینکه خبرنگاران برای تقویت حوزه خود نیازمند سازمان و تشکیلات منظمی هستند گفت: قطعا تشکیل تشکل های مردم نهاد می تواند در این امور تاثیرگذار باشند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.