حمایت کشاورزان از کارخانه قند قابل تقدیر است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
شناسه : 2504
9
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان منطقه حمایت های بی دریغی را از کارخانه قند شیروان داشته اند و مهمترین عامل عبور کارخانه از بحران ها حمایت کشاورزان عزیز بوده است.
پ
پ

“عبدالرضا عزیزی” نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طی سالیان گذشته کارخانه قند شیروان با توجه به فراز و نشیب های زیادی که داشته از شرایط مطلوبی برخوردار نبود که به شکر خدا و حمایت همه جانبه مسئولین، کارگران و مجموعه مدیریتی کارخانه قند،  با تدابیر اندیشیده شده در مسیر رشد وتوسعه روزافزون قرار گرفت .

 دکتر عزیزی افزود: همانگونه که در سنوات گذشته از طریق وزارت صنعت معدن و تجارت ۱۰۵ هزار تن شکر خام برای کارخانه قند جذب شد هم اکنون نیز پیگیری های لازم جهت حل مشکلات کارخانه و تامین مواد اولیه برای ادامه فعالیت کارخانه انجام شده است.

وی تصریح کرد: اگر در سال ۹۴  قسمت محدودی از مطالبات کشاورزان عزیز باقی ماند به سبب مشکلات سنواتی که بود این شرکت با کارخانه قند جوین داشته که به شکر خدا با پیگیری های صورت گرفته مشکل قند جوین نیز مرتفع گردید که با سیاست های جدید و رایزنی های صورت گرفته شاهد ایجاد شرایط جدید در تولید و توان مالی شرکت خواهیم بود.

عزیزی گفت: طبق آخرین استعلام از وزارت صنعت و معدن، کل شکر خام موجود در ایران ۴۰ هزارتن بوده که ۵ هزار تن برای شیروان جذب شد و همچنان پیگیری ها برای جذب شکر خام از مبادی های مختلف ادامه داشته تا کارخانه فعالیت کند و اندک مشکلات موجود برطرف شود.

دکتر عزیزی افزود: با توجه به عدم برقراری بیمه بیکاری تعدادی از پرسنل در جلسه ای که در محل کارخانه با حضور مدیران کل سازمان تامین اجتماعی و کار و امور اجتماعی برگزار شد بیمه بیکاری کارگران زحمتکش برقرار و مشکلات مربوطه برطرف گردید.

 رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان منطقه حمایت های بی دریغی را از کارخانه قند شیروان داشته اند و مهمترین عامل عبور کارخانه از بحران ها حمایت کشاورزان عزیز بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر عزیزی اظهار کرد: در بسیاری از موارد سایر کارخانه های استان چغندر را با قیمت بالاتر از کشاورزان درخواست کرده بودند که این عزیزان با تعصبی که به کارخانه داشته اند از انجام آن امتناع کردند و محصول خود را تحویل کارخانه قند شیروان داده اند.

نماینده شیروان در پایان از تمام کارگران کارخانه قند، اعضای هیات مدیره و ریاست محترم کارخانه، آقای سعیدی کیا ریاست محترم بنیاد مستضعفان، دکتر دادخواه مدیریت عامل هلدینگ صنایع غذایی سینا، وزیر محترم صنعت معدن و تجارت و مردم و مسئولین شریف شهرستان شیروان و استان تقدیر و تشکر کرد.

پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.