حمایت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از ارتقای جایگاه و اعتبارات دامپزشکی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
شناسه : 2700
14
دکتر عزیزی : یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی، بر حمایت خود از ارتقای جایگاه تشکیلاتی و تقویت اعتبارات سازمان دامپزشکی تأکید کرد.
پ
پ

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی، بر حمایت خود از ارتقای جایگاه تشکیلاتی و تقویت اعتبارات سازمان دامپزشکی تأکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر عبدالرضا عزیزی» نماینده شیروان در مجلس در این دیدار با قدردانی از تلاش های سختکوشان دامپزشکی در حفظ و صیانت از سرمایه دامی و تأمین بهداشت و سلامت عمومی، حمایت مستمر از این مجموعه را زمینه ساز کمک به ارتقای تولید ملی و سلامت آحاد جامعه خواند.

در ابتدای این دیدار، مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی ضمن ارائه گزارش مختصری از روند اجرای طرح های مبارزه و پیشگیری بیماری های اختصاصی دام و زئونوزها در استان و شهرستان شیروان، خواهان تداوم حمایت ها و تقویت بعد فنی و اعتباری این مجموعه برای پیشبرد اهداف و افزایش کارایی آن شد.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» خواستار آن شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اختصاص بخشی از اعتبارات فصل سلامت به سازمان دامپزشکی و نیز اجرای طرحی مشابه طرح تحول سلامت در حوزه دامپزشکی را پیگیری و مصوب کنند که این پیشنهاد، با اعلام حمایت دکتر عزیزی نماینده شیروان همراه شد و وی برای بررسی این موضوع در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.

خراسان شمالی با دارابودن بیش از ۲ میلیون رأس دام سبک و قریب ۶۰ هزار رأس دام سبک، قطب پرورش دام سبک در شمال شرق کشور محسوب می شود. ۲۱ درصد جمعیت دام سبک و ۱۲ درصد دام سنگین این استان در شهرستان شیروان پرورش داده می شود.

 

یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.