حضور ۱۰ معاون وزیر و ۵ رئیس کمیسیون مجلس در شیروان
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۲
شناسه : 2300
9
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از حضور 10 معاون وزیر و پنج رئیس کمیسیون مجلس در شیروان طی فردا خبر داد و گفت: این حضور مسئولان رده بالای وزارتخانه‌ها و مجلس شورای اسلامی با محوریت توسعه شیروان انجام خواهد شد.
پ
پ

عبدالرضا عزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: ۱۰ معاون وزیر و پنج رئیس کمیسیون مجلس فردا شنبه در شیروان حضور خواهند یافت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طی این حضور مسئولان در شیروان، راهکارهای توسعه شهرستان و همچنین قول‌هایی برای اجرای طرح‌های مختلف گرفته خواهد شد.

عزیری بازدید مسئولان از واحدهای صنعتی شیروان از جمله کارخانه قند، پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی، میدان کوه‌نورد و شیرکوه، رودخانه ساحلی چای‌لق، دانشگاه آزاد اسلامی، نیروگاه بزرگ سیکل ترکیبی را به عنوان بخشی از برنامه مسئولان در سفر به شیروان اعلام کرد.

وی گفت: افزون بر این مهمانان در نشست شورای اداری شیروان شرکت خواهند کرد و در نشست کارگروه تخصصی توسعه شیروان برای مساعدت در اجرای طرح‌ها حضور خواهند یافت.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مراسم استقبال از مهمانان در شیروان ساعت ۹ صبح در میدان ورودی این شهر برگزار خواهد شد و اظهار امیدواری کرد تا این سفر برکات خوبی برای توسعه شهرستان شیروان به همراه داشته باشد.

عزیزی گفت: طی سال‌های اخیرا طرح‌های خوبی برای توسعه شیروان اجرایی شده که افق روشنی را برای توسعه شهرستان نوید می‌دهد.

 

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.