حضور در راهپیمایی روز قدس به معنی حمایت از رهبری و تیم هسته ای است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۷
شناسه : 1986
10
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال به معنی اطاعت از رهبری و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روز قدس نمادی از مبارزه با دیکتاتوری و استکبارستیزی ملت ایران است و اکنون دیپلمات های ایران اسلامی در سنگر دیپلماسی پنجه در پنجه قدرتهای جهانی افکنده اند.

وی با اشاره به حمایت های بی دریغ رهبری از تیم هسته ای و تاکیدات معظم له بر ضرورت پشتیبانی از آنان، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند موضع فرزندان ملت را در عرصه دیپلماسی تقویت کرده و دل آنان را برای ادامه مذاکرات گرم کند.

وی به نگرانی رژیم صهیونیستی از به نتیجه رسیدن این مذاکرات اشاره کرد و گفت: این نشانه آن است که اکنون فرزندان ملت در جبهه دیپلماسی در برابر رژیم جنایتکار اسرائیل قد علم کرده اند که توفیق آنان، خشم اشغالگران قدس را برانگیخته است.

نماینده مردم شیروان در مجلس از روز قدس به عنوان یادگار حضرت امام (ره) یاد کرد و گفت: امام خمینی با تعیین آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از مبارزه با استکبار، اشغال و دیکتاتوری تبدیل کردند.

عزیزی با تاکید بر ضرورت حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای ۱+۵ اشاره کرد و گفت: حضور در این راهپیمایی در شرایط حساس کنونی، به معنی پیروی از ولایت و حمایت از تیم هسته ای کشور است.

وی افزود: در شرایطی که فرزندان ایران اسلامی به مذاکره و چانه زنی با قدرتهای جهانی سرگرمند، صفوف یکپارچه و منسجم مردم و حضور کوبنده آنان در همایش عظیم روز قدس می تواند پیام قاطعی برای دو طرف مذاکره داشته باشد.

 

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.