جلوگیری از تخلفات در فضای مجازی نیازمند قانونی مصوب است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
شناسه : 673
7
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما قانونی برای برخورد با افراد متخلف در فضاهای مجازی وجود ندارد در صورتی که اگر فضای امنی برای افراد به وجود آید می توانند از این تکنولوژی به درستی استفاده کنند.
پ
پ

“عبدالرضا عزیزی”، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: در فضاهای مجازی تخلفاتی صورت می گیرد که باید با افراد متخلف در این فضاها برخوردی قاطع شود اما این برخورد نیاز به یک قانون مصوب است که باید از سوی قوه قضائیه مطرح شود.

 وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی حق همه است و نباید جلوی آن گرفته شود، اما باید طریقه استفاده ی درست از آن را در دستور کار قرار داد و با آموزش و آگاهی به مردم از تخلفات جلوگیری شود.

 رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که باید فضاهای مجازی را مدیریت کرد، افزود: در کشور ما قانونی برای برخورد با افراد متخلف در فضاهای مجازی وجود ندارد در صورتی که اگر فضای امنی برای این افراد به وجود آید می توانند از این تکنولوژی صحیح و کارآمد استفاده کنند.

 عزیزی در خصوص مشارکت تمامی دستگاه های مرتبط در مدیریت فضاهای مجازی اظهار کرد: کمیسیون قضایی، کمیسیون فرهنگی و وزارت ارتباطات و مخابرات باید با هماهنگی های لازم و برسی دقیق نقاط قوت و ضعف فضاهای مجازی را پیدا کنند و با مدیریت این تکنولوژی به مردم راه درست استفاده کردن از آن را آموزش دهند.

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت و گوی خود با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: وقتی این فضاها درست مدیریت شود دیگر کسی به خود اجازه تخلف را نمی دهد و با این حساب با یک برنامه ریزی صحیح هم از تکنولوژی استفاده می کنیم هم جلوی تخلفات گرفته می شود.

یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.