جلوتر از ولایت حرکت نکنیم/ در مملکتی که دموکراسی حاکم است باید صدای همه شنیده شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۶
شناسه : 2340
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هنگامی که در مملکتی دموکراسی حاکم است باید صدای مخالفان هم شنیده شود و نباید تنها یک صدا را بشنویم.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به سوءاستفاده تندروها از تریبون‌های مذهبی و توهین به مسئولان نظام  اظهار داشت:  متاسفانه برخی از دوستان جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و این مطابق اعتقاد ولایت‌مداری نیست، چراکه بنا بر ولایتمداری ما باید پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم نه اینکه از ولایت جلوتر برویم.

وی افزود: هنگامی که مقام معظم رهبری با بهترین الفاظ از عملکرد آقای ظریف تمجید کردند و در شرایطی که رئیس‌جمهور و رئیس مجلس که افراد متدین و مورد وثوق نظام و مردم هستند، تنها با در نظر گرفتن منافع نظام و در هماهنگی کامل با رهبری تصمیم‌گیری می‌کنند، توهین به این افراد غیرقابل قبول است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: آنچه مسلم است موضوع برجام، مذاکرات و فعالیت‌های هسته‌ای مربوط به یک شخص نیست، بلکه مربوط به کل نظام است و رهبری نیز در راس نظام حضور دارند در نتیجه هیچ کس حق ندارد بدون هماهنگی با ایشان کاری انجام دهد.

نماینده مردم شیروان ادامه داد: مجلس برجام را با ۶ شرط تصویب کرد و مقام معظم رهبری هم سه شرط دیگر بر آن اضافه نمود و به عبارتی با پذیرش ۸۰ درصد شروط مجلس و افزودن  ۲۰ درصد به آن  در نهایت برجام را تایید کردند و پس از تایید رهبری دیگر حرف و صحبتی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر کسانی بخواهند علیه این تصمیم باشند به نوعی جلوتر از رهبری حرکت کرده که به عقیده من این اقدام باطل است البته من فکر می‌کنم این افراد احتمالا افرادی دلسوز برای نظام هستند اما برداشت‌شان اشتباه است و هنگامی که حتی مخالفان برجام در صحن علنی همچون آقای زاکانی می‌گویند باید در اجرای درست برجام به دولت کمک کنیم صحبتی باقی نمی‌ماند.

عزیزی در واکنش به انتقاد وزیر اطلاعات از عملکرد صدا و سیما در به تصویر کشیدن ناقص پیروزی دولت در مذاکرات تصریح کرد: هنگامی که در مملکتی دموکراسی حاکم است باید صدای مخالفان هم شنیده شود و نباید تنها یک صدا را بشنویم بلکه باید به تمام نظرات اجازه ابراز دهیم.

 

پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.