جلسه دکتر عزیزی با مهندس محمودی سرپرست وزارت نیرو در رابطه با آب های زیرزمینی منطقه سرانی شیروان
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
شناسه : 3091
24
در جلسه امروز دکترعزیزى با مهندس محمودى سرپرست وزارت نیرو، دکتر عزیزى پیرو مذاکرات کتبى و پیامکى از سرپرست وزارت نیرو درخواست صدور مجوز برای برداشت سالانه 17 میلیون متر مکعب آب از ذخیره آبى منطقه سرداب و سرانى شهرستان شیروان( که بدون مهار شدن به سوى کشور ترکمنستان جاریست) را داشتند.
پ
پ

در جلسه امروز دکترعزیزى با مهندس محمودى سرپرست وزارت نیرو، دکتر عزیزى پیرو مذاکرات کتبى و پیامکى از سرپرست وزارت نیرو درخواست صدور مجوز برای برداشت سالانه ۱۷ میلیون متر مکعب آب از ذخیره آبى منطقه سرداب و سرانى شهرستان شیروان( که بدون مهار شدن به سوى کشور ترکمنستان جاریست) را داشتند.

🔹 در این جلسه همچنین دکتر عزیزى نماینده مردم شیروان در مجلس شوراى اسلامى به مشکلات نیروگاه سیکل ترکیبى شیروان اشاره کرده و درخواست بررسی و حل آنها را نمودند.

🔹رئیس کمیسیون اجتماعى مجلس شوراى اسلامى یکى از علل عدم راى اعتماد مجلس به مهندس بیطرف را عدم تعامل برخی از معاونین و مدیران کل وزارت نیرو با نمایندگان مجلس شوراى اسلامى دانستند و خواستار ارتباط موثرتر مجموعه وزارت نیرو با مجلس شورای اسلامی شدند.

🔹 مهندس محمود ستارى سرپرست وزارت نیرو نیز در این جلسه دستور رسیدگى به هدررفت آبهای منطقه سرانی شیروان را صادر نمودند و نیز قول رسیدگى به مشکلات نیروگاه سیکل ترکیبى شیروان را دادند.

 جلسه دکتر عزیزی با مهندس محمودی سرپرست وزارت نیرو در رابطه با آب های زیرزمینی منطقه سرانی شیروان.

🗓 ۲۰ شهریور ۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.