جلسه دکتر عزیزی با مسئولین مجتمع آموزش عالی شیروان
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
شناسه : 1473
13
دکتر عزیزی نماینده پرتلاش مردم فرهیخته شیروان امروز چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 با مسئولین مجتمع آموزش عالی شیروان جلسه ای برگزار کردند.
پ
پ

هدف از برگزاری این جلسه پیگیری مصوبات جلسه ۳۰ فروردین ماه ۹۴ با حضور آقای دکتر نصیری معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم و آقای دکتر حسینی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم و جلسه ۳۱ فروردین ماه ۹۴ با حضور آقای دکتر امید معاون اداری و مالی وزارت علوم بود.

در این جلسه آقای دکتر خشنود رییس مجتمع آموزش عالی شیروان با تشکر از پیگیری ها و تلاش های آقای دکتر عزیزی گفت مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار با حضور معاونین وزارت علوم در این مجتمع به مجتمع اختصاص داده شد که امید است مشکلات مالی مرتفع گردد.

دکتر عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این جلسه از تمامی مسئولین مجموعه خواست که مجدانه پیگیر تصویب سه دانشکده و سپس تلاش برای تبدیل مجتمع آموزش عالی شیروان به دانشگاه باشند. ایشان همچنین پیشنهاد دادند که جلسات متوالی از این قبیل برای پیگیری این مسائل برگزار گردد و از تمامی مسئولین و اساتید مجتمع برای ابراز دیدگاه ها و عقاید خود دعوت به عمل آید و با همدلی و همکاری همه مجتمع آموزش عالی شیروان در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

 

11

 

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.