تکلیف انتخابات در همان مرحله اول مشخص می‌شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
شناسه : 2872
15
دکتر عزیزی : نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تکلیف انتخابات ریاست جمهوری در همان مرحله اول مشخص می‌شود و اگر عملکرد دولت یازدهم به صورت درست و منطقی اطلاع رسانی شود مردم برای ادامه کار آقای روحانی پای صندوق های رای خواهند آمد.
پ
پ

میهن امروز- عبدالرضا عزیزی، نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تکلیف انتخابات ریاست جمهوری در همان مرحله اول مشخص می‌شود و اگر عملکرد دولت یازدهم به صورت درست و منطقی اطلاع رسانی شود مردم برای ادامه کار آقای روحانی پای صندوق های رای خواهند آمد.

شما معتقدید که فضای تبلیغات انتخاباتی نسبت به گذشته سردتر شده است یا نوع تبلیغات نامزدها عوض شده است؟
موضوعی که به چشم می آید آنست که فضای تبلیغاتی کاندیداها به مانند گذشته نیست و احساس می شود شش نفر کاندیدای ریاست جمهوری علاقه مند هستند که از تلویزیون برای معرفی خود استفاده کنند. از طرفی معتقدم که شروع تبلیغات شورای شهر کمی فضای تبلیغات محیطی را عوض خواهد کرد و تاثیرش را روی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری هم خواهد گذاشت.

به نظر شما در روزهای آتی می توانیم شاهد کناره گیری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به نفع یکدیگر باشیم؟
به نظر من در روزهای آتی کناره گیری نامزدها اتفاق خواهد افتاد و در نهایت آقای روحانی و رییسی به عنوان رقیب جدی در صحنه خواهند ماند.

چقدر احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات وجود دارد؟
حدس من اینست که تکلیف انتخابات در همان مرحله اول مشخص می‌شود.

آقای روحانی در سال ۹۲ وعده هایی را برای بهبود شرایط جوانان مطرح کرد، آیا پس از گذشت چهار سال از عملکرد آقای روحانی، جوانان به مانند سال ۹۲ به رییس جمهور اعتماد خواهند کرد؟
اعتقاد من بر اینست که اکثریت جوانان باز هم از آقای روحانی حمایت خواهند کرد و اگر عملکرد چهارساله دولت یازدهم درست و منطقی اطلاع رسانی شود مردم برای ادامه کار آقای روحانی پای صندوق های رای خواهند آمد.

مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره گذشته با ریزش مواجه خواهد شد یا رویش؟
پیش بینی من مشارکتی بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است. به نظر می رسد کمی نسبت به سال ۹۲ با ریزش رای مواجه شویم.

شما در انتخابات پیشرو ریاست جمهوری از کدام یک از نامزدها حمایت کردید؟
حسن روحانی

 

جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.