توصیه نماینده شیروان به مدیران شهرستان
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
شناسه : 2851
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از بهترین نعمت های خداوند به بندگان خود فرصت خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت: همواره تلاش و سعی بنده این بوده است که از لحظه، لحظه فرصت خدمت گذاری به مردم با فرهنگ و لایق شیروان به بهترین نحو استفاده کنم و توصیه همیشگی اینجانب به مدیران شهرستان نیز همین بوده است که قدر این فرصت را بدانند.
پ
پ
دکتر عبدالرضا عزیزی با تبریک سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت:
امیدوارم حرکت رو به جلوی توسعه و شکوفایی شیروان در سال ۹۶ شتاب بیشتری داشته باشد/ توسعه و پیشرفت شیروان در گرو تعامل و هم دلی مسئولان و مردم شهرستان شیروان است
دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به مردم فرهیخته شیروان و مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان تبریک و تهنیت عرض کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و با خبرنگار خبرگزاری ایران آنلاین  (ایران اُنا)، با بیان اینکه با همت خدمتگزاران مردم شیروان در سال ۹۵ گام های بزرگی در جهت پیشرفت و آبادانی این شهرستان در حوزه های مختلف برداشته شد اظهار امیدواری کرد که حرکت رو به جلوی توسعه و شکوفایی شیروان در سال ۹۶ شتاب بیشتری داشته باشد.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از حمایت و تلاش های استاندار خراسان شمالی و معاونین وی و مدیران کل استان، امام جمعه، فرماندار، خانوادهای معظم شهدا، ایثارگران جانبازان آزادگان، سادات و عموم مردم شیروان در خصوص تلاش در جهت رفع مشکلات و پیگیری مسائل این شهرستان قدردانی نمود.
دکتر عزیزی با بیان اینکه یکی از بهترین نعمت های خداوند به بندگان خود فرصت خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت: همواره تلاش و سعی بنده این بوده است که از لحظه، لحظه فرصت خدمت گذاری به مردم با فرهنگ و لایق شیروان به بهترین نحو استفاده کنم و توصیه همیشگی اینجانب به مدیران شهرستان نیز همین بوده است که قدر این فرصت را بدانند
نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت شیروان در گرو تعامل و هم دلی مسئولان و مردم شهرستان شیروان است، خاطر نشان کرد: عزم جدی در بین مسئولان اجرایی شهرستان جهت حل مشکلات و کمبودهای این خطه وجود دارد.
دکتر عزیزی در ادامه به مسئولان دستگاه های خدمت رسان در شهرستان شیروان توصیه کرد تمام اهتمام خود را بکار ببرند تا مسافران نوروزی با خاطره ای خوش شیروان را ترک کنند.
نماینده شیروان در مجلس در خاتمه بخش اول گفت و گوی خود از درگاه پروردگار متعال برای مردم شیروان در سال جدید آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون نمود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش دوم گفت و گوی خود گفت: مقام معظم رهبری هر سال در پیام نوروزی شان، با توجه به شرایط زمانی موجود و با نگاه به آینده نام و شعار مناسبی را برای سال جدید انتخاب و اعلام می کنند.
دکتر عزیزی ادامه داد: انتخاب شعار و نامی معنی دار و ریشه ای برای هر سال نقش موثری در انتخاب راه و روش عملی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و مسئولان کشور و عموم مردم با مد نظر قرار دادن محور های اصلی مطرح شده در پیام ولی امر خودشان اقدامات اساسی و قابل توجهی را برای تحقق شعار آن سال انجام می دهند.
این نماینده مجلس در خاتمه تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سال ۱۳۹۶ را سال “اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال” نامیدند که اقدامی حکیمانه و آگاهانه بود و با نگاهی اجمالی به انواع توطئه های دشمنان ایران و اسلام برای مقابله با انقلاب اسلامی از طریق فشار های اقتصادی سال های اخیر و ایجاد تفرقه در دنیای اسلام و جدا کردن ایران از دیگر کشورهای اسلامی؛ اما به لطف الهی و آگاهی و هوشیاری مردم ایران و ملت های مسلمان جهان نتیجه ای جز شکست و ذلت و خواری برای دشمنان در بر نداشته است؛ به آگاهانه و حکیمانه بودن این اقدام مهم و کار آمد بیشتر پی می بریم.

 

سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.