توسعه شیروان در گرو سرمایه‌گذاری است
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
شناسه : 1791
12
دکتر عزیزی : نماینده مردم فرهیخته شیروان، صبح روز جمعه در جمع فرهیختگان و مسئولان این شهرستان اظهار کرد: شهرستان شیروان برای رسیدن به شرایط مطلوب توسعه نیازمند به جذب سرمایه گذران داخلی و خارجی است.
پ
پ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به فرهیختگان و مسئولان گفت: برای توسعه همه جانبه این شهرستان باید بسترهای لازم را توسط شما برای جذب سرمایه گذاری فراهم کنیم.

عزیزی با اشاره به فراهم بودن امکانات و پتانسیل‌های خوب در منطقه شیروان گفت: به طور یقین تلاشی دو چندان این شهرستان را به شرایط مطلوب اقتصادی می‌رسند.

وی همچنین با تاکید بر راه اندازی بانک اطلاعات فرهیختگان در زمینه‌های مختلف در این شهرستان گفت: این بانک نقشی مهمی را در تدوین سند توسعه شیروان خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به محرومیت‌ها و رفع آن،افزود: باید با تمام وجود خود را برای مردمی که ولی نعمت ما هستند، وقف بکنیم.

عضو انجمن فرهیختگان شیروان خاطر نشان کرد: تلاش دولتمردان و فرهیختگان باید در راستای پیشرفت و ترقی شهرستان شیروان باشد و بر همین مبنا فرصتی را که برای خدمت مردم به ما داده‌اند از دست ندهند.

عزیزی یادآور شد: برای رشد و توسعه شهرستان شیروان باید از نخبگان رشته‌های مختلف استفاده کرد زیرا اعتماد به نفس در پیشرفت و رشد توسعه اساسی را در هر منطقه دارد.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی افزود: همه باید به دنبال منافع عمومی مردم منطقه باشیم و در این مسیر داشتن وحدت و تعامل ضروری است.

عزیزی گفت: من ضمن حمایت از تمام مدیران و فرهیختگان شیروانی که در شهرستان استانی، کشور دارای منصف هستند از آنان می‌خواهم از ارائه طرح‌ها و راهکارهای خود برای پیشرفت و توسعه این شهرستان دریغ نورزند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این تحول در سایه همکاری و تعامل همه مسئولان اجرایی امکان پذیر است تصریح کرد: این شهرستان برای کاهش عقب‌ماندگی‌های موجود نیاز به همت مضاعف و کار مضاعف دارد.

به گزارش فارس، نخستین همایش فرهیختگان شیروانی در ۲۷ شهریور ماه سال گذشته با حضور فرهیختگان نخبگان در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرستان شیروان برگزار شده بود و این دومین نشست است.

 

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.