توزیع « مخدر دولتی » نحوه مصرف معتادان را کنترل می کند/ استعمال مواد سنتی بی ضرر تر است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
شناسه : 3000
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح توزیع مخدر دولتی، معتادان، از چنگال مرگ و زندگی اسف بار خیابانی نجات می یابند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی فانوس، اظهار داشت: کتمان وجود معتادان در کشور وضع را از چیزی که هست خراب تر می کند بنابراین با اجرای طرح توزیع مخدر دولتی، می توانیم معتادان را از چنگال مرگ و زندگی اسف بار خیابانی نجات دهیم.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم که کشور ما به دلیل همسایگی با بزرگترین کشور تولید کننده مواد مخدر دنیا (افغانستان)، در معرض آسیب های جدی تری قرار دارد، بنابراین پنهان کاری و اعلام آمارهای نادرست و ضد و نقیض از معتادان، دردی را دوا نمی کند.

عزیزی تاکید کرد: وقتی میزان مصرف مواد مخدر و تعداد معتادان از کنترل خارج شده است ناگذیر هستیم تا راه درستی برای پیشگیری و حفاظت از افراد آلوده در پیش بگیریم بنابراین طرح توزیع مخدر دولتی به دلیل کنترل در کیفیت جنس، میزان مصرف و تدابیر سلامت آن، بسیار کارآمد خواهد بود.

وی تاکید کرد: استعمال مواد مخدر سنتی بی ضرر تر از صنعتی است. به طور مثال اثرات تخریبی تریاک کمتر از کراک و مواد صنعتی از این دست بوده و در طرح توزیع دولتی مواد، به این موضوعات به طور حتم توجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان مصاحبه به فانوس گفت: در این طرح می توان مصرف کنندگان مواد صنعتی را به سوی سنتی سوق داد تا در نهایت و به تدریج با پاک سازی بدن و خروج سم ناشی از مصرف، فرد معتاد احیا شود.

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.