توافق ژنو به سود ایران و جهان است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
شناسه : 564
11
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات و توافق هسته ای صورت گرفته در ژنو به سود ایران و جهان است.
منبع : مهر
پ
پ

عبدالرضا عزیزی با قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای کشور و دولت تدبیر و امید، عنوان کرد: مذاکره کنندگان هسته ای ایران با منطق قوی و مذاکرات سازنده با کشورها جهان، توانستند کشورهای گروه ۱+۵ را به پذیرش حق مسلم هسته ای ایران مجاب کنند.

به گفته وی در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی می خواستند با غیرصلح آمیز نشان دادن فعالیت های هسته ای ایران، اهداف درست و اصولی ایران را زیر سوال ببرند، مذاکرات سازنده تیم هسته ای ایران، حسن نیت کشور ما را به جهانیان اثبات کرد.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مذاکره کنندگان هسته ای ایران با منطق قوی و پافشاری بر حقوق مسلم ایران، به کشورهای جهان اثبات کردند که دنبال سلاح هسته ای نیستیم و تنها برای استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای تلاش می کنیم.

عزیزی اضافه کرد: نتیجه این مذاکرات به سود ایران و جهان است چرا که نه طرف های غربی و نه ایران به درگیری نظامی تمایل دارند و جنگ را راه حل مناسب نمی دانند.

به گفته وی تدبیر و تعقل در امور مختلف در آموزه های اسلامی تاکید شده و اگر ما بتوانیم با تدبیر و عقلانیت با کشورهای دنیا تعامل کنیم به طور قطع و یقین دنیا نیز منطق اصولی ما را می پذیرد.

عزیزی اظهار امیدواری کرد که با این توافق صورت گرفته و ادامه این روند، تحریم ها به مرور زمان برداشته شود و روند رو به رشد نظام سرعت گیرد.

وی تصریح کرد: البته ایران کشوری توانمند و مستعد است و تحریم های کشورهای غربی نمی تواند آسیب جدی به آن وارد کند، به گفته رییس کمیسیون اجتماعی مجلس آسیب این تحریم ها بیشتر به خود کشورهای غربی باز می گردد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.