تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌هاخلاف مصلحت است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
شناسه : 2432
11
دکتر عزیزی : رئیس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس معتقد است تنزل جایگاه روابط عمومی‌ها از هر زاویه‌ای که مورد توجه قرار گیرد به مصلحت نیست.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به رشد روزافزون شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و افزایش سطح آگاهی مردم و مخاطبان سازمان‌ها، گفت: به جای اینکه اهمیت بیشتری به جایگاه روابط‌عمومی‌ها داده شود، متاسفانه طرحی در سطح برخی دستگاه‌ها در حال اجراست که جایگاه این واحد تخصصی و مهم را تنزل می‌دهد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ادغام روابط عمومی در دفتر رئیس دستگاه را مغایر با وظیفه پاسخگویی سازمان‌ها دانسته و ادامه داد: روابط‌عمومی می‌بایست به عنوان رابط اصلی میان سازمان و مخاطبان عمل کند و با ارائه خدمات متقابل به مردم و سازمان ضمن اطلاع‌رسانی مناسب و انتشار صحیح اخبار نسبت به رفع هرگونه شائبه و سوءبرداشت در خصوص فعالیت‌های صورت پذیرفته سازمان اقدام کند.

وی همچنین اجرای این طرح در برخی از دستگاه‌ها را در تناقض با وظایف ذاتی روابط‌عمومی‌ها ارزیابی کرده و اظهار کرد: موضوع ادغام روابط‌عمومی در دفتر رئیس دستگاه‌ها سطح فعالیت روابط‌عمومی را بسیار تنزل داده و آنها را از انجام اصلی‌ترین وظایف خود دور خواهد ساخت.

عزیزی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌بایستی هر چه سریع‌تر با بررسی مجدد این طرح نه تنها از تنزل جایگاه روابط عمومی‌ها جلوگیری کند بلکه برای ارتقای آن از نظرات اساتید و خبرگان این حوزه بهره ببرد.

رئیس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اساتید و مدیران روابط عمومی می توانند به ارائه طرح های مناسب به منظور افزایش و ارتقای سطح روابط‌عمومی در دستگاه‌های زیر مجموعه دولت اقدام کنند که بدون شک این موضوع سبب افزایش رضایت‌مندی مردم و در نتیجه بالا رفتن اعتماد عمومی به دستگاه های اجرایی کشور خواهد شد.

 

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.