تعیین تکلیف قانون مدیریتی خدمات کشوری در صدر برنامه‌های کمیسیون اجتماعی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
شناسه : 2931
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برنامه‌های کاری کمیسون اجتماعی مجلس در جلسه امروز اولویت‌بندی شد که تعیین تکلیف قانون مدیریت خدمات کشوری در صدر اولویت‌های کاری کمیسیون قرار دارد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور رؤسای سه فراکسیون امید، مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی مجلس برگزار شد، از نظرات رؤسای ۳ فراکسیون و اعضای کمیسیون اجتماعی برای برنامه‌های آتی کمیسیون استفاده شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد پیگیری قانون مدیریت خدمات کشوری و ارائه لایحه آن از سوی دولت انجام شود و حتی اگر دولت لایحه ندهد ما در مجلس طرحی را برای اصلاح این قانون ارائه خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت:‌ در مورد ادغام و انتزاع وزارتخانه‌ها از یکدیگر مقرر شد تا این موضوع در کمیسیون به طور مفصل مورد بررسی قرار بگیرد و نظارت بر اجرای قانون مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دیگر اولویت‌های کمیسیون اجتماعی خواهد بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مردمی کردن آن و اصلاح قانون کار در مورد امضای قرارداد با کارگران و دائمی کردن قراردادهای کاری موقت کارگران از اولویت‌های کمیسیون اجتماعی است و هم باید منافع کارگر و هم منافع کارفرما و هم منویات دولت مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: موضوع کم حجم شدن دولت و کاهش هزینه‌های جاری آن و همچنین اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی باید در کمیسیون مورد پیگیری قرار بگیرد و از دولت بخواهیم برنامه‌اش برای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی چیست.

 

یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.