تعطیلی تهران در زمان اجلاس عدم تعهد،تدبیر مناسبی است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
شناسه : 487
17
دکتر عزیزی : ریس کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها از موارد خاص تعطیلات است گفت: اشکالی هم ندارد که به خاطر برگزاری اجلاس چند روزی ادارت تعطیل شوند.
منبع : خانه ملت
پ
پ

عبدالرضا عزیزی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر اهمیت برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد به مجلس نیوزگفت: در این اجلاس یک مساله امنیتی مطرح است و اگر ترافیک سنگین باشد، مسایل امنیتی مطرح می شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری این اجلاسها بسیار خوب است گفت: این اجلاسها آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید خوب و امن برگزار شود.
رییس کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه تعطیلی چند روزه ادارات به مناسبت برگزاری اجلاس سران غیر متعهد کار خوبی است گفت: آیا می دانید چه تعداد مسوولان در رتبه های مختلف وارد کشورمان میشوند و آیا اهمیت این حضور را میتوانید بررسی کنید. بنا بر این تعطیل کردن چند روز کار خوبی است و باید هم تعطیل شود.
عزیزی با اعلام اینکه اگر تعطیلات دیگر را میگوید، ما هم معترض هستیم گفت: دلیلی ندارد که کشور را دایم تعطیل کنیم. هنگامی که با رشد بیکاری رو به رو هستیم چرا باید کشور را تعطیل کنیم .
وی با اشاره به سال تولید ملی گفت: سوال من این است که آیا باید در سال تولید ملی میزان تعطیلات کم شود یا افزایش یابد.
رییس کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه باید راهکاری بیندیشیم که در تعطیلات تجدید نظر شود گفت: حذف تعطیلات کار درستی نیست زیرا باعث تجدید قوای کارکنان میشود اما این هم درست نیست که به هر بهانه ای کشور را تعطیل کنیم

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.