تشکر ویژه معاون پارلمانی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر عزیزی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
شناسه : 1363
9
دیدار : امروز شنبه 29 فروردین 1394 دکتر عبدالرضا عزیزی، نماینده پرتلاش مردم فرهیخته شیروان به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عسگری، معاونت محترم پارلمانی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان بازدید کردند.
پ
پ

امروز شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ دکتر عبدالرضا عزیزی، نماینده پرتلاش مردم فرهیخته شیروان به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عسگری، معاونت محترم پارلمانی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان بازدید کردند. در جلسه ای که باحضور رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، حاج آقای عسگری و ریاست و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار گردید، دکتر قادری ریاست محترم واحد از تلاش های دکتر عزیزی برای تصویب ۲ رشته دکترا صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه این جلسه ریاست محترم واحد به ارایه گزارشی از تعداد دانشجویان و اعضای هیئت علمی و عملکرد دانشگاه پرداختند و به پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای اخص رشته های دکترای زراعت، دکترای برنامه ریزی شهری و دکترای ادبیات عرب و همچنین کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد ادبیات تطبیقی اشاره نمودند.

دکتر عبدالرضا عزیزی، نماینده خستگی ناپذیر مردم شیروان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عسگری بخاطر حضور در واحد دانشگاهی شیروان و نیز تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد شیروان، خواستار پیگیری ریاست واحد برای اخص رشته هایی که پتانسیل آنها وجود دارد شدند.

معاونت محترم پارلمانی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عسگری نیز در این جلسه تشکر ویژه خود را از دکتر عزیزی جهت حمایت های ایشان در فرآیند مدیریتی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام داشتند. ایشان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بایستی تا سال ۱۴۰۴ دولت ۵۰% از درآمدهای خود را از شرکت های دانش بنیان تامین نماید، به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه اشاره کرده و توسعه شرکت های دانش بنیان و استفاده از پتانسیل ۵ میلیون فارغ التحصیل این دانشگاه برای این منظور را یکی از اهداف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی برشمردند.

 

1

2

3

4

 

شنبه ۲۹ فروردین

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.