تشریح محتوای نامه دوم مقام معظم رهبری/ایجاد گروهک های تروریستی زائده تفکر کشورهای غربی است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
شناسه : 2388
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنا این گروه های تروریستی زائده افکار سیاستمداران کشورهای غربی و حامی تروریست و مادی گرایی است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه سیاسی تهران پرس، با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپا گفت: بنده بسیار از نامه دوم مقام معظم رهبری که به موقع و کارشناسانه بود، لذت بردم و لحن بسیار صمیمانه ای حضرت آقا در این نامه با جوانان غربی و اروپایی داشتند/

وی در ادامه افزود: در این نامه صمیمت و صداقت موج می زد و اسلام واقعی را به کل دنیا به خصوص جوانان اروپایی و غربی معرفی می کرد. علاوه بر این ظاهر و باطن اقدامات غرب را به صورت واضح برای این گروه افراد نشان می داد و همچنین این موضوع را یادآوری می کرد که گروهک تروریستی داعش و القائده از کجا نشاءت گرفته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که محتوای این نامه نشان می دهد که اسلام با تمامی این خشونت ها و تروریست پروری و کشت و کشتار فجیع مخالف است خاطرنشان کرد: همچنین این نامه نشان می داد که خود ما هم از کشت و کشتاری که در افغانستان و عراق و لیبی و لبنان و فلسطین و سوریه رخ می دهد، زخم خورده هستیم و درصدد مقابله با این گروهک های تروریستی می باشیم.

عزیزی در ادامه تصریح داشت: مطمئنا این گروه های تروریستی زائده افکار سیاستمداران کشورهای غربی و حامی تروریست و مادی گرایی است. چنانچه این روال ادامه دار باشد، بایستی منتظر داعش های دیگر و گروهک های تروریستی بیشتری باشیم.

وی گفت: این نامه جوانان اروپایی و غربی را به دین پرستی و یکتاپرستی و همچنین دوری از تفکرات غربی که آخر و عاقبت ندارد، دعوت می کند.

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.