ترددهای پرخطر راکبان، بلای جان شهروندان/ طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران با جدیت پیگیری شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
شناسه : 2796
13
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی موتورسیکلت سواران پایتخت، گفت: قانون واژه ای بی معنا برای موتورسواران متخلف است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران پایتخت، گفت: در صورتی که طرح مذکور مقطعی نباشد در جهت کاهش تخلفات موتورسیکلت سواران می تواند بسیار موثر باشد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم برخورد جدی و دائمی پلیس با موتورسواران متخلف، تصریح کرد: ضروری است با ساماندهی موتورسواران اجازه تردد به آنها در هر نقطه‌ای از سطح شهر داده نشود زیرا آلودگی زیست محیطی و صوتی زیادی را موجب می شوند.

انتقاد از سهم بالای موتورسیکلت سواران در آمار تصادفات رانندگی

وی با انتقاد از سهم بالای راکبان متخلف موتورسیکلت در آمار تصادفات رانندگی با بیان اینکه این افراد با سبقت‌های خطرناک و حرکات غیرقانونی سلامت خود و دیگران را به خطر می اندازند، افزود: موتورسیکلت از وسایل نقلیه پرخطر بوده و راکبان به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی تصادفات منجر به فوت زیادی را رقم می زنند؛ پلیس باید با افرادی که با بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی سلامت خود و هموطنان را به خطر انداخته و موجبات سلب آرامش شهروندان را فراهم می کنند با جدیت برخورد کند.

قانون واژه ای بی معنا برای موتورسیکلت سواران/ تردد غیرقانونی و بی ضابطه موتورسواران متخلف

این  نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه قانون واژه ای بی معنا برای موتورسیکلت سواران است از تردد غیرقانونی و بی ضابطه موتورسواران متخلف در کلانشهر تهران انتقاد کرد و ادامه داد: سبقت های خطرناک، حرکات نمایشی، تضییع حقوق عابران، رانندگی با سرعت بالا، عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از چراغ قرمز از جمله تخلفات بی شمار موتورسوران است که باید از سوی نیروی انتظامی مورد توجه واقع شود.

موتورسواران به هیچ قانونی پایبند نیستند

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم، با بیان اینکه موتورسواران به هیچ قانونی پایبند نیستند و در معابر عمومی و پیاده‌راه‌ها جولان می‌دهند، گفت: نیروی انتظامی باید با افرادی که با سرپیچی کردن از قوانین قصد سلب آرامش شهروندان را دارند به صورت جدی برخورد کند.

انتقاد از تردد موتورسیلکت های کاربراتوری و فرسوده در پایتخت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از تردد موتورسیلکت های کاربراتوری و فرسوده در پایتخت انتقاد کرد و افزود: موتورسیکلت‌های بنزینی در آلودگی هوا و بروز تخلفات رانندگی نقش عمده ای دارند؛ به صورت جدی نیاز است موتورسیکلت‌های برقی جایگزین موتورسیکلت های بنزینی شوند./

سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.