تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اصلا به کمیسیون اجتماعی نیامد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
شناسه : 2610
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم خبرنگاران گفت: «تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم انجام شد و طبق قانون باید اعضای کمیته تحقیق و تفحص درباره محتوای گزارش میان خود رای گیری کرده و به توافق می رسیدند تا گزارش را به کمیسیون مربوطه که کمیسیون اجتماعی باشد ارسال کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم خبرنگاران گفت: «تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم انجام شد و طبق قانون باید اعضای کمیته تحقیق و تفحص درباره محتوای گزارش میان خود رای گیری کرده و به توافق می رسیدند تا گزارش را به کمیسیون مربوطه که کمیسیون اجتماعی باشد ارسال کنند. منتهی اعضای کمیته تحقیق و تفحص در بین خود به تفاهم نرسیدند و لذا اصلا گزارش به کمیسیون اجتماعی نرسید و در همان کمیته تحقیق و تفحص باقی ماند.»

این نماینده مجلس دهم اظهار کرد: «همزمان با تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نیز کلید خورد که گزارش این تحقیق و تفحص به دلیل تفاهم اعضاء در کمیته تصویب و به کمیسیون اجتماعی ارسال و سپس در صحن نیز قرائت شد و موارد تخلف به قوه قضائیه ارسال شد. در حالی که تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اصلا به کمیسیون اجتماعی ارسال نشد. البته یکبار ارسال شد اما به دلیل عدم تفاهم میان اعضای هیات تحقیق و تفحص آن را پس گرفتند.»

عزیزی تصریح کرد: «یعنی تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی و بنیاد شهید همزمان کلید خورد و در حالی که اولی ظرف شش ماه به پایان رسید و از دادگاه هم حکم گرفت اما دومی بعد از ۲٫۵ سال هنوز اندر خم یک کوچه است.»/فرارو

 

سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.