تحریم‌های جدید سنای آمریکا علیه ایران ناقض برجام است/ رهبری از ابتدای مذاکرات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را متذکر شده بودند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
شناسه : 2894
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تحریم‌های جدید سنای آمریکا علیه ایران ناقض برجام است،گفت: رهبری از ابتدای مذاکرات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را متذکر شده بودند و گفته بودند با آمریکا مذاکره کنید اما به آن اعتماد نکنید.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ عبدالرضا عزیزی با اشاره به تصویب طرح جامع تحریم‌ها علیه ایران در سنای آمریکا گفت: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و رهبر معظم انقلاب نیز از ابتدای کار مذاکرات به مسئولان امر گفتند که با آمریکا مذاکره کنید اما به این کشور اعتماد نکنید و ایشان این روزها را می‌دیدند که بر عدم اعتماد بر آمریکا تأکید داشتند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده اجازه دادند که با ۱+۵ مذاکره کنند به این خاطر بود که به جهانیان خوی استکباری آمریکا را نشان دهند و به جهانیان ثابت کنند که آمریکا به هیچ صراطی مستقیم نیست. اگر با کشوری مذاکره می‌کنند به دنبال مغلوب کردن آن کشورند نه اینکه امتیازی به آن کشور بدهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم مطرح کرد: تمام تحریم‌های جدیدی که سنای آمریکا بر علیه ایران به تصویب رسانده ناقض برجام است و سایر اعضای ۱+۵ باید در مقابل آمریکا بایستند و اگر این کار را انجام ندادند ما باید اقدامات لازم را در کشور خودمان بر علیه تحریم‌های اعمال شده صورت دهیم.

به گزارش فارس؛ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اروپایی طرف برجام نیز تحت تاثیر آمریکا قرار گرفته و تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کنند ما نیز باید در اجرای برجام تجدید نظر کنیم./

 

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.