تجمع کارکنان شرکت مترو نشان از ضعف مدیریت شهرداری است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
شناسه : 598
11
عبدی : سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از عدم پرداخت حقوق و دستمزد به کارکنان یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با متروی تهران از سوی شرکت مترو، گفت: این تجمع نشان از مدیریت ضعیف شهرداری است .
پ
پ

ایرج عبدی با انتقاد از تجمع کارکنان یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با متروی تهران در پی دریافت نکردن حقوق و دستمزد خود، افزود: واقعیت آن است یکی از وظایف اصلی مدیران و مسئولان پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود است و این مهم باید جزو اولویت کاری آنها واقع شود زیرا امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، ‌مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

ماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: بدون‌شک تجمع‌های صورت گرفته از سوی کارکنان یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با متروی تهران ناشی از بلاتکلیقی در پرداخت دستمزدی است که جزو حق و حقوق آنها محسوب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه اگر در پرداخت حقوق کوتاهی سرزده باید با متخلفان برخورد شود، تصریح کرد: شهرداری راهکارهای زیادی برای تامین حقوق کارکنان مترو دارد زیرا این سازمان اقدام به پروژه‌های بزرگی می‌کند که اعتبارات خوبی را برای آن رقم می‌زند.

عبدی تاکید کرد: این تجمع‌ها بحران اعتراض را در کشور ایجاد می‌کند این درحالی است که تامین امنیت شغلی و زندگی کارکنان باید فاکتور مهمی برای شهرداری و مسئولان مترو باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تجمع جمعی از کارکنان مترو در پی دریافت نکردن حقوق و دستمزد خود را نشان از مدیریت ضعیف شهرداری دانست و گفت: متاسفانه ضعف‌های مدیریتی منجر به بحران اجتماعی می شود و به طور حتم ادامه چنین روندی مشکلاتی را در حوزه شهرداری و مترو ایجاد می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.