تامین منافع ایران در صورت اجرایی شدن درست برجام
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۸
شناسه : 2345
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملی شدن برجام باعث می شود منافع ملت ایران و تمام جهان تامین، اشتغال و تولید افزایش و آسیب های اجتماعی در کشور کاهش یابد.
پ
پ
عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه تصویب برجام در مجلس چه آثار مثبتی در کشور خواهد داشت گفت: بعد از جنگ جهانی دوم برای اولین بار است که کشورها به جای استفاده از قوه قهریه و کشتار یکدیگر از قوه تعقل هم استفاده کرده و با تعامل برسر دعوایی که با هم داشتند به یکدیگر امتیاز دادند.

وی با بیان اینکه این تعامل جمهوری اسلامی ایران با دنیا برکاتی برای ایران، منطقه و تمام دنیا خواهد داشت افزود: با تصویب طرح برجام صلح جایگزین جنگ شده و روابط بین الملل قوی تر خواهد شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس ادامه داد: هیئت های مختلف از کشورهای گوناگون برای سفر به ایران صف کشیدند و این هیئت ها از ایران نیز به کشورهای مختلف سفر می کنند که نشان دهنده تعامل و تبادل هیئت های پارلمانی و دیپلماسی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف است.

عزیزی گفت: این رفت و آمد های بین المللی برکاتی برای کشور خواهد داشت، در یک همایش راه و شهرسازی توافق شده است که خارجی ها  میلیارد یورو در حوزه راه و شهرسازی ایران سرمایه گذاری کنند، این مسئله پیرو توافقی است که در قالب برجام صورت گرفته و قبل از این توافق چنین سرمایه گذاری صورت نمی گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی ادامه داد: با ورود این میلیارد یورو به کشور اشتغال و آبادانی در کشور ایجاد خواهد شد.

وی گفت: عملی شدن برجام باعث می شود منافع ملت ایران و تمام جهان تامین، اشتغال و تولید افزایش و آسیب های اجتماعی در کشور کاهش یابد.

منبع: مهر
شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.