بی احترامی به جامعه پزشکی زیبنده نیست
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
شناسه : 2551
12
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در صورت بروز هر گونه تخلف یا قصور پزشکی در رابطه با مرگ مرحوم کیارستمی از سوی سازمان‌های مربوطه بدون توهین و فحاشی به جامعه پزشکی برخوردهای قانونی اعمال خواهد شد.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت در پی مرگ مرحوم کیارستمی و صحبت‌های توهین آمیز به پزشکان، رفتار هر شخص را معرف شخصیت او دانست و افزود: فردی که در خصوص یک موضوع تخصص و اطمینان ندارد نباید اظهار نظر کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در مرگ محروم کیارستمی تخلف و قصور پزشکی صورت گرفته باشد پس از بررسی های دقیق و کارشناسی، بعد از تأیید یا رد آن به طور قطع با پزشکانی که دچار قصور شده اند ضمن اطلاع رسانی نتیجه موضوع به عموم، برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به این که توهین به جامعه پزشکی امری پسندیده نیست، اظهار داشت: از چنین هنرمندانی انتظار رفتاری مناسب و بدون توهین می رود، اگر پزشکان یک روز در مطب ها، بیمارستان ها و درمانگاه ها حضور نیابند چه اتفاقی رخ می دهد؟ پس نباید پزشکان را احمق خطاب کرد!

این نماینده مجلس اذعان داشت: به طور قطع سارمان های دارای بدنه کارشناسی مانند نظام پزشکی و پزشکی قانونی در رابطه با رخداد قصور پزشکی در مرگ مرحوم کیارستمی رسیدگی های لازم را انجام خواهند داد و در صورت اثبات آن برخوردهای قانونی را اعمال می نمایند بنابراین با این وجود به هیچ عنوان نباید به جامعه پزشکی توهین و بی احترامی کرد.

شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.