بیمارستان شیروان نیمه کاره رها شده است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
شناسه : 460
15
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس نهم با بیان این‌که بیمارستان شیروان طی مدت ۲ سال تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این بیمارستان به دلیل عدم تخصیص اعتبارات نیمه کاره مانده است.
منبع : خانه ملت
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی در رابطه با وضعیت بیمارستان شیروان اعلام کرد: برای ساخت این بیمارستان۳۰ میلیارد تومان اعتباراختصاص داده شده اما تاکنون بخشی از آن تخصیص داده شده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان این تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات پرداخت داده شده است، گفت: این در حالی است که پیمانکار پروژه حدود ۲ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با اشاره به سفر وزیر راه وشهرسازی به شیروان، گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این بیمارستان اختصاص دادند که هنوز متأسفانه پرداخت نشده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با توجه به سرد شدن هوا، گفت: به دلیل فرا رسیدن فصل سرما از ۲ ماه آینده امکان ساختمان سازی در این منطقه وجود ندارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اوج فعالیت‌های ساختمانی در شیروان تا آبان ماه است و پس از آن به دلیل سرد شدن هوا امکان ساخت و ساز وجود ندارد.

وی گفت: این پروژه ۲ سال پیش آغاز شده و پیشرفت فیزیکی آن در حدود ۱۰ درصد است لذا نیاز به توجه ویژه مسئولان و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه است.

نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به ۲۰۰ تختخوابی بودن بیمارستان شیروان اظهار داشت: بیمارستان شیروان باید درمانی آموزشی باشد و در صورتی که ساخته شود می‌تواند نیاز بیماران منطقه را پاسخ دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمارستان نیمه کاره شیروان باید هر چه سریعتر ساخته شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.