بیانیه سوئیس نتیجه ۳۶ سال مقاومت ملت است
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
شناسه : 1308
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه سوئیس دستاورد 36 سال مقاومت و ایستادگی ملت رشید ایران در برابر تهدیدها و تحریم ها است.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رهبری مدبرانه، آگاهانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب، خون پاک شهدا و ایثارگری ملت بود که قدرتهای جهانی را پای میز مذاکره کشاند و یقینا اگر آنان می توانستند راضی به مذاکره نمی شدند.

وی افزود: از سویی ایران اسلامی به دستاوردهای کم نظیری در عرصه فناوری دست یافته و دشمنان با مشاهده قدرت ایران به این نتیجه رسیدند که با جنگ کاری از پیش نخواهند برد.

وی با بیان اینکه اعضای ۵+۱ با توجه به پیشرفت های ایران در تمام عرصه ها، بهترین راه را در تعامل با ایران اسلامی یافتند، افزود: کشور ما اکنون به برکت مقاومت مردم و تلاش دانشمندان و همت تیم هسته ای جزو ۱۰ کشور برتر جهان در زمینه فناوری هسته ای است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی ها بظاهر جهان را از خطری جعلی به عنوان دستیابی ایران به بمب اتمی می ترساندند و حال آنکه می دانند ایران از اساس چنین برنامه ای نداشته و ندارد.

عزیزی با گرامیداشت ۲۰ فروردین، روز فناوری هسته ای، گفت: ایران در طول ۳۶ سال تهدید و تحریم، موفقیت های خوبی در بخش فناوری هسته ای به دست آورد و همین دشمنان را مجبور به مذاکره با ما کرد.

۲۰ فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز فناوری هسته ای نامگذاری شده است.

dr-ZarifAzizi

پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.