بیانیه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بمناسبت روز جهانی قدس
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
شناسه : 604
10
بیانیه : دکتر عبد الرضا عزیزی - نماینده شیروان و رئیس کمیسون اجتماعی مجلس - ضمن محکوم کردن حملات دد منشانه رژیم صهیونیستی و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین، از عموم مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی، برای حضور دشمن شکن و قاطع در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت با ملت مظلوم و بی دفاع غزه بیانیه صادر کرد.
منبع : پایگاه خبری تحلیلی شیروان
پ
پ

دکتر عبد الرضا عزیزی – نماینده شیروان و رئیس کمیسون اجتماعی مجلس – ضمن محکوم کردن حملات دد منشانه رژیم صهیونیستی و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین، از عموم مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی، برای حضور دشمن شکن و قاطع در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت با ملت مظلوم و بی دفاع غزه بیانیه صادر کرد.

دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شریف شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای بمناسبت روز قدس از مردم دین باور و بسیجی پرور ایران اسلامی جهت حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه دعوت کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره اسرا، آیه ۱)
بار دیگر روز جهانی قدس، روز لبیک همه مسلمانان و آزادگان جهان به فریاد همیشه خروشان حضرت امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس فرا می‌رسد.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی و درایت، در مقابل سلطه‌گران جهانی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.
رژیم غاصب صهیونیستی در ادامه پروژه استعماری و تجاوز‌طلبانه استکبار جهانی و با پردازشِ داستان‌ها و حماسه‌های یهودی شکل گرفت و فلسطین را به عنوان مرکز رشد و گسترش خود برگزید، زیرا فلسطین به عنوان قبله اول مسلمانان ‌دارای وجاهت مذهبی و سمبلیک بالایی در جهان اسلام و بلکه بشریت برخودار‌ و از لحاظ ژئوپولتیک از موقعیت ممتازی برخوردار است.
این رژیم نامشروع برای رسیدن به اهداف منحوس و نژادپرستانه کارنامه عریض و طویل کشتار مردم بی‌گناه را با حمایت قدرت‌های غربی به ویژه انگلستان و آمریکا در دست دارد که بشریت از مشاهده آن سرافکنده و شرمگین است، اما سیاست توسعه‌طلبانه این رژیم کودک کش به مرزهای جغرافیایی خاصی محدود نشده، بلکه خواستار عملیاتی کردن تز از نیل تا فرات بود و در این مسیر از کشتار، قتل، غارت و راه‌اندازی لابی‌های گسترده در مجامع بین‌المللی‌، کسب حمایت مالی و معنوی غرب‌، فشار بر ملل مسلمان‌، تحرکات نظامی و راه‌اندازی شبکه‌های گسترده تروریستی بهره می‌برد.
امام خمینی (‌ره‌) با درک صحیح از خطر صهیونیست و حساس یافتن مواجهه مردم فلسطین با رژیم غاصب و تأثیر آن در مواجهه اسلام و کفر و شکل‌دهی جریان‌های تاریخی به نفع اسلام در آینده‌، جبهه شکست‌ناپذیر مردمی را در مقابل کیان کفر شکل داد که تبلور عینی آن اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس است.
روز قدس ‌امسال حال و هوایی دیگری دارد، صهیونیسم که مدعی هولوکاست یا افسانه کشتار شش میلیون یهودی در کوره های آدم سوزی است،  بدنبال کشتار غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان  مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه با استفاده از سلاح های کشتار جمعی و ممنوعه و معرفی خود بعنوان به یک رژیم کودک کُش و خون در مقابل سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و دمکراسی، اینک همه ملت های بیدار و آزاده جهان یک صدا سرود آزادی قدس‌ که شعار آزادی جهان اسلام است را سر می‌دهند.
خیزش مجدد مردم بصیر و غیرتمند فلسطین در اقامه انتفاضه و شهادت‌طلبی جوانان سرزمین بیت‌المقدس نه تنها به آرمان قدس جان تازه‌ای بخشیده، بلکه تمام ملل مستضعف و مسلمان را به وجد آورده و نه تنها حمایت آنها را ناخودآگاه جلب می‌کند، بلکه می‌تواند الگویی مبارزاتی برای همه مستضعفان قرار گیرد.
اکنون‌ که‌ ماه‌ مبارک‌ رمضان‌ را با امید به‌ فضل‌ الهی‌ پشت‌ سر می‌گذاریم‌ و دلهای‌ امیدوار به‌ رحمت‌ حق‌ از صافی‌ شب‌های‌ قدر گذشته‌ است‌ انتظار می‌رود انشاء الله‌ مسلمین‌ سر تا سر جهان‌ به‌ ویژه‌ مؤمنین‌ ایران‌ اسلامی‌ با حضور گسترده‌ و پرشور خود در راهپیمائی‌ روز قدس‌ بار دیگر خوابهای‌ آشفته‌ مستکبران‌ را به‌ کابوسی‌ وحشتناک‌ تبدیل‌ کنند.
اینجانب،  ضمن گرامیداشت این روز عزیز، به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان (ره) لبیک گفته و ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت، همگام با ملت مسلمان ایران یک‌بار دیگر فریاد برائت خود را از رژیم اشغالگر قدس با حضور در راهپیمایی عظیم و میلیونی روز قدس اعلام می‌دارم و از عموم برادران و خواهران روزه‌دار برای شرکت در راهپیمایی دعوت می‌نمایم.
والسلام‌ علیکم‌ و رحمة‌ الله‌ و برکاته‌
دکتر عبدالرضا عزیزی
نماینده مردم شریف شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی خانه ملت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.