بودجه‌های جاری کشور از عمرانی بیشتر است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۲۴
شناسه : 2058
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه‌های جاری کشور از بودجه های عمرانی بیشتر است و این مسئله درست و اصولی نیست.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی ظهر جمعه در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و اعضای اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر ضرورت همکاری و همفکری اعضای اتاق های بازرگانی شهرهای مختلف و صنعتگران و تولیدکنندگان کشور با کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: فعالان اقتصادی و تولیدی کشور نقش مهمی در کاهش مشکلات مختلف کشور دارند و باید نمایندگان مجلس نیز از نظرات آنها در پیش برد اهداف و برنامه ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ما اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از سفر به تبریز و استان آذربایجان شرقی اهداف مختلف و زیادی داریم، گفت: در این سفرها دیدارهای مهم و مفیدی با مسئولان استان و نیز نهادهای مختلف داشته ایم چراکه این کمیسیون یکی از مهترین کمیسیون ها در مجلس است که فعالیت گسترده‌ای داشته و گروه ‌های هدف گسترده ‌ای در کشور دارد.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از رقابت دولت با بخش خصوصی گفت: ما طبق قانون باید خصوصی سازی را به شکل واقعی اجرا کنیم که الان در کشور متاسفانه این خصوصی سازی به شکل واقعی و صحیح اجرا نمی شود و رقابت دولت با بخش خصوصی می تواند آسیب های زیادی داشته باشد.

حل مشکلات فعالان صنعت چرم کشور به زودی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس با دیگر کمیسیون ها ارتباط نزدیکی دارد، گفت: ما تمام مشکلات اجتماعی کشور را رصد می کنیم و برای حل انها نیازمند تعامل و همفکری همه و به خصوص صنعتگران و تولیدکنندگان هستیم.

وی از حل مشکلات فعالان صنعت چرم در کشور نیز خبر داد و ابراز داشت: در زمینه مشکلات صنعت چرم کشور جلساتی در روزهای آینده در کمیسیون خواهیم داشت و همچنین برای بررسی و رسیدگی به انتقاداتی درخصوص عملکرد دامپزشکی کشور جلساتی با مدیران مربوطه خواهیم داشت.

پول های آزاد شده در جهت رونق صنعت و تولید کشور به کار گرفته شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه پول های آزاد شده در جهت رونق صنعت و تولید کشور به کار گرفته شود، گفت: باید از منابع حاصله از لغو تحریم‌ ها به جای واردات کالاهای غیر ضروری به احداث و نوسازی واحدهای تولیدی اقدام کنیم.

صمد حسن زاده با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت ها و پتانسیل های صنعتی، اقتصادی و معدنی بالایی دارد، گفت: ورود سرمایه گذاران به این بخش و نیز استفاده از توان بخش خصوصی استان باعث توسعه و شکوفایی استان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت برنامه های منسجم و دقیقی برای دوران بعد از برداشته شدن تحریم ها داشته باشد، افزود: مجلس در ارتقای جایگاه اقتصادی و صنعتی استان های مختلف کشور و نیز به خصوص آذربایجان شرقی نقش ویژه ای دارد که امید داریم این امر محقق شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی تبریز برای احداث ۱۰ پروژه بزرگ ملی در استان آمادگی کاملی دارد و برای آن برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی در کشور بیکار هستند که این امر می تواند معضلات زیادی را به همراه داشته باشد و باید با سرمایه‌ گذاری و احداث واحدهای تولیدی در شهرهای مختلف کشور تلاش کنیم از تعداد بیکاران جامعه بکاهیم.

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.