بهره برداری و افتتاح طرحهای شهرستان شیروان در دهه مبارک فجر۹۳ –
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
شناسه : 1050
14
گزارش تصویری : با حضور دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان و سایر مسئولین کشوری و شهرستان شیروان، در ادامه بازدیدها و افتتاح طرحهای مختلف اجرا شده در سطح شهرستان شیروان همزمان با سی و ششمین سالگرد دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز دوشنبه 20 بهمن برخی دیگر از پروژه ها و طرحها در حوزه های زیربنایی، بهداشت و سلامت، ورزشی و... ه بهره برداری رسید.
پ
پ

در جلسه ای که در فرمانداری شیروان پیش از افتتاح پیش از افتتاح مرکز انتقال خون شیروان برگزار شد، دکتر پورفتح اله ضمن تبریک ایام اله دهه فجر، اعلام داشتند با تلاش ها و پیگیری های دکتر عزیزی مرکز انتقال خون شهرستان شیروان هم اکنون به بهره برداری رسیده است.

دکتر عبدالرضا عزیزی_دکتر پورفتح اله_فرمانداری شیروان

 

ایشان در ادامه بیانات خود به شاخصه های اهدای خون در ایران و جهان اشاره کرده و شاخص اهدای خون در کشور را ۲۷ واحد به ازای هر ۱۰۰۰ نفر اعلام کردند که رقم بسیار خوبی است و ۵/۲ برابر بیشتر از کشورهای درحال توسعه می باشد. دکتر پورفتح اله همچنین اعلام کردند که سالانه ۲ میلیون اهدای خون در کشور داریم که تمام آنها بصورت داوطلبانه انجام می گیرد.

دکتر عبدالرضا عزیزی_دکتر پورفتح اله_فرمانداری شیروان

سپس دکتر گلمکانی (ریلست محترم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی) به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با تاکید بر نقش دکتر عزیزی در تمامی پروژه های استانی گفتند: “هرکاری که در استان انجام می شود قطعا یک پای آن کار دکتر عزیزی است.” همچنین افزودند: “آقای دکتر عزیزی اصرار دارند هرکاری که قرار است در استان انجام گیرد باید از شیروان شروع شود.”

جناب آقای دکتر عزیزی نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و خیرمقدم به جناب آقای دکتر پورفتح اله از روند درخواست شهروندان برای دایر نمودن پایگاه خونگیری در شیروان تا پیگیری های انجام شده توسط ایشان و اخذ مجوز در عرض ۳ ماه گفتند.

دکتر عبدالرضا عزیزی_دکتر پورفتح اله_فرمانداری شیروان

 

افتتاح مرکز انتقال خون شهرستان شیروان

دکتر عبدالرضا عزیزی_انتقال خون شیروان

 

امروز ۲۰ بهمن ۹۳ اولین مرکز انتقال خون شهرستان شیروان با حضور دکتر پورفتح اله ریاست محترم سازمان انتقال خون کشور، دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان، دکتر روشن روان مدیرکل محترم سازمان انتقال خون استان خراسان شمالی، دکتر گلمکانی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر آرمیده مدیرکل محترم بیمه سلامت استان خراسان شمالی و فرماندار و ریاست محترم ادارات شهرستان شیروان و دیگر مسئولین محترم استانی و شهرستان افتتاح گردید.

 

دکتر عبدالرضا عزیزی_انتقال خون شیروان

 

دکتر عبدالرضا عزیزی_انتقال خون شیروان

 

کلنگ زنی طرح آب هادی روستای گرزو

دکتر عبدالرضا عزیزی_روستای گرزو

 

دکتر عبدالرضا عزیزی_روستای گرزو

 

گرامیداشت شهدای فرهنگی شهرستان شیروان

گرامیداشت شهدای فرهنگی شهرستان شیروان به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان امروز (۲۰ بهمن ۹۳) برگزار گردید. در این مراسم جناب آقای چاره ساز ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شیروان ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به کمک ۵۵۰ میلیون تومانی دکتر عزیزی نماینده پرتلاش مردم فرهیخته شیروان، به آموزش و پرورش در سال جاری خبر دادند و ضمن اشاره به پیگیر بودن امور توسط نماینده محترم، گفتند: “اگر ما یک پیامک برای کاری به دکتر عزیزی ارسال کنیم، ایشان چندین پیامک برای پیگیری و انجام به ما پاسخ می دهند.”

دکتر عبدالرضا عزیزی_بزرگداشت شهدای فرهنگی شیروان

دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان با حضور در این مراسم ضمن عرض تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از همه مردم به سه دلیل اساسی در این برهه زمانی به حضور در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن دعوت نمودند: ۱- به علت وجود تروریسم منطقه ای ۲- به علت توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص) ۳- برای حمایت از مذاکرات هسته­ ای از آنجاییکه به نقطه حساسی رسیده است. دکتر عزیزی در این سخنرانی همچنین به پیگیری و پرداخت معوقات معلمان ابتدایی اشاره کردند و نیز اعلام داشتند که شدیدا پیگیر طرح رتبه بندی معلمان هستند و از وزیر محترم آموزش و پرورش خواسته اند که هرچه سریعتر لایحه نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس ارسال نمایند و قول پیگیری و حمایت ویژه از این لایحه را دادند. ایشان همچنین از کمک یک میلیارد تومانی از محل ماده ۱۸۰ به آموزش و پرورش در سال آتی خبر دادند.

دکتر عبدالرضا عزیزی_بزرگداشت شهدای فرهنگی

نشست هم اندیشی با تولیدکنندگان خبره محصولات کشاورزی و دامی شهرستان شیروان

در این جلسه که با حضور دکتر عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان و دکتر یوسفی ریاست محترم جهادکشاورزی خراسان شمالی در اداره جهادکشاورزی شیروان برگزار گردید ابتدا نمایندگان مرغداران، زنبورداران، کشاورزان خبره و باغداران شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و آقای دکتر عزیزی ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات تولید کنندگان با اشاره به اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به بخش تولید گفتند، بنده به تمامی وزرا اعلام کرده ام که اگر در این بخش قوانینی دست و پا گیر وجود دارد و یا نیاز به قوانینی جدید و مترقی هست اعلام کنند تا برای تصویب آن در مجلس پیگیری نمایم. ایشان همچنین به نقش مهم شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی بعنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات کشاورزی و دامی اشاره کردند و خواستار حمایت ویژه آقای دکتر یوسفی از تولیدکنندگان شیروانی شدند.

آقای دکتر عزیزی در این هم اندیشی پیشنهادی هم برای تولید کنندگان محصولات کشاورزی شیروان داشتند و آن اینکه به فکر صادرات محصول خود به کشور روسیه باشند زیرا باتوجه به شرایط تحریم، روس ها نیز تمایل خود به خرید محصولات کشاورزی از ایران را اعلام کرده اند.

دکتر عبدالرضا عزیزی_نشست هم اندیشی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و دامی

افتتاح سالن بدنسازی آسیا

دکتر عبدالرضا عزیزی_افتتاح سالن بدنسازی آسیا

دکتر عبدالرضا عزیزی_افتتاح سالن بدنسازی آسیا

جشن شادی به مناسبت ایام دهه فجر در مجتمع الغدیر شیروان

دکترعبدالرضا عزیزی_جشن دهه فجر

دکتر عزیزی شب بیستم بهمن ماه با حضور در جشن شادی که به مناسبت ایام دهه فجر در مجتمع الغدیر برگزار گردید طی سخنرانی ای گفتند: “ما باید شرایط شادی و خوشحالی مردم را فراهم نماییم.” و همچنین اعلام داشتند که هیچ توجیهی برای عدم حمایت از هنرمندان محلی وجود ندارد. همچنین در این مراسم خبر از احداث پالایشگاه تولید بنزین یورو ۴ در دوم اسفندماه سال جاری دادند. دکتر عزیزی همچنین از جناب آقای صادقی سرمایه گذار محترم شهر نیز خواستند که درصورت امکان یک سالن سینمایی برای شیروان احداث نماید.

دکتر عبدالرضا عزیزی_جشن دهه فجر

دکتر عبدالرضا عزیزی_جشن دهه فجر

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.