بعید می دانم مسکن مهر تا پایان دولت تمام شود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
شناسه : 499
9
دکتر عزیزی : مردم کشور ما مردمی شریف هستند که شهید داده اند و برای استقلال این کشور جانفشانی کرده اند و باید خدمتی شایسته به ایشان شود ، زیرا کمبود های زیادی هست
منبع : خانه ملت
پ
پ

عبدالرضا عزیزی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت تابستان هم در حال اتمام است اما ما اتفاقی برای تکمیل وعده های مهر ماندگار حوزه انتخابیه ما که نیفتاده است ، بنده شخصا با وزیر راه و شهرسازی بر سر پروژه ها رفتم و ایشان قول دادند که خیلی پروژه ها انجام می شود ، اما زمستان آمد و هیچ اتفاقی نیفتاد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از پروژه های مسکن مهر ، محقق شد ، اما دارای مشکلات زیادی است ؛ جلسه ای برای این پروژه های مسکن مهر در شیروان داشتیم تا انبوه سازان با مرتفع شدن مشکلات مسکن مهر سعی کنند این پروژه را تا پایان سال در شیروان به اتمام برسانند که بعید می دانم این اتفاق هم بیفتد و مسکن مهر تا پایان دولت تمام شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهر شیروان دارای پایین ترین شاخص راه سازی روستایی است هر چند این مساله دلیل منفی بافی نیست ، چرا که اتفاقات زیادی هم در این دولت افتاده است اما وعده های به زمین مانده زیادی هم هست.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم کشور ما مردمی شریف هستند که شهید داده اند و برای استقلال این کشور جانفشانی کرده اند و باید خدمتی شایسته به ایشان شود ، زیرا کمبود های زیادی هست.

عزیزی در خاتمه گفت: دولت اگر این پروژه های باقی مانده هم در قالب مهر ماندگار و هم مسکن مهر را تحویل مردم دهند ، آقایی کرده است و به کار دیگری نیاز نیست!

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.