برگزاری مجمع عمومی فراکسیون مستقلان در اولین فرصت
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
شناسه : 2580
11
دکتر عزیزی : عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس از برگزاری مجمع عمومی این فراکسیون در اولین فرصت خبر داد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود گفت: در این جلسه که با حضور اکثریت  اعضای فراکسیون تشکیل شد، مقرر شد در اولین فرصت مجمع عمومی فراکسیون مستقلان برگزار و در مجمع عمومی هیئت رئیسه دائم فراکسیون نیز تعیین شوند.

نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینکه پیش‌نویس اساسنامه فراکسیون مستقلان پیش از تعطیلات دوهفته‌ای مجلس آماده شده است، تصریح کرد: براساس این اساسنامه اعضا حق ندارند عضو هیچ فراکسیون سیاسی در مجلس باشند و نباید در جلسات آنها نیز شرکت کنند.

عزیزی با بیان اینکه بیش از ۸۰ نفر عضو فراکسیون مستقلان شده‌اند، گفت: پس از رونمایی از اساسنامه عضوگیری در فراکسیون نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب نام برای فراکسیون ادامه داد: برای هر تصمیمی، قائل به نظر جمعی هستیم و هنوز اسم فراکسیون قطعی نشده است. همچنین تاکید شد که فراکسیون مستقلان زیرمجموعه هیچ فراکسیونی نیست و کاملاً مجزا و مستقل عمل خواهد کرد و در مجمع عمومی که در اولین فرصت برگزار می‌شود نام قطعی فراکسیون انتخاب می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس با بیان اینکه در این فراکسیون به دنبال کیفیت هستیم و نه کمیت، گفت: در این فراکسیون کمیته‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تعریف شده که برای این کمیته‌ها در هفته جاری عضوگیری خواهیم کرد.

عزیزی ادامه داد: در این فراکسیون پیشنهاد تشکیل  شورای‌عالی فراکسیونها را ارائه داده‌ایم  تا صدای واحد از قوه مقننه شنیده شود.

 

یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.