برخی بی عدالتی ها موجب نارضایتی مردم شده است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
شناسه : 2618
18
دکتر عزیزی :

عبدالرضا عزیزی صبح امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۸۳ پروژه شهرستان شیروان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن غدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در مدت زمان فعالیت دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در راستای توسعه استان و شهرستان انجام شده اما برخی بی عدالتی ها موجب نارضایتی مردم […]

پ
پ

عبدالرضا عزیزی صبح امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۸۳ پروژه شهرستان شیروان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن غدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در مدت زمان فعالیت دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در راستای توسعه استان و شهرستان انجام شده اما برخی بی عدالتی ها موجب نارضایتی مردم شده است.

عبدالرضا عزیزی افزود: متاسفانه ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب از سرداب سرانی شیروان به سمت ترکمنستان سرازیر می شود که باید هدر رفت آب مهار شود.

عزیزی گفت: همچنین فازاول نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به خوبی پیش رفت اما هم اکنون ادامه کار به کندی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: وزیر نیرو در خصوص این دو موضوع سوال شده و امیدواریم جلسه هفته آینده با وزیر نیرو در خصوص مهار هدر رفت آب به سمت ترکمنستان و نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نتایج مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: عده زیادی در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی انجام می دهند اما عده کمی زحمت این افراد را هدر می دهند.

عزیزی با اشاره ورود ۸۰ هزار میلیارد تومان قاچاق از گمرکات کشور تصریح کرد: به اندازه پول پنج سال فعالیت عمرانی کشور قاچاق از گمرکات وارد شده است که باید از ورود آن جلوگیری شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رشد و توسعه شهرستان شیروان، بیمارستان ۱۰تختخوابی و اورژانس در شهر قوشخانه احداث می شود.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در ابتدای این جلسه گفت: محرومیت زدایی مهم ترین هدف اجرای پروژه های هفته دولت در شهرستان شیروان است.

عباسعلی صفایی از افتتاح و بهره بر داری ۸۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد تومان با هدف محرومیت زدایی شهرستان شیروان، خبرداد.

وی افزود: در سومین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بزرگترین پروژه مرغ گوشتی خراسان شمالی در شهرستان شیروان بهره برداری و عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری این شهرستان کلنگ زنی شد.

صفایی اظهار کرد: هم اکنون تمام مناطق محروم شهرستان شیروان همانند کارگاه های عملیاتی هستند که اقدامات لازم در راستای محرومیت زدایی در آنها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: سال ۹۲ تعداد ۵۲ روستای شهرستان شیروان بحران آب داشتند که سال گذشته این تعداد به ۱۲روستا رسید.

 

پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.