برجام تاکنون منفعتی را عاید کشور نکرده است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
شناسه : 2546
12
عزیزی با تأکید بر این این‌که تا الان از کنار برجام چیزی عاید ما نشده است، گفت: این‌که ما در مذکرات به دنیا ثابت کردیم که اهل جنگ و تنش نیستیم از نکات مثبت برجام بود.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به گذشت یک سال از برجام و مسائل پیرامون، گفت: نفس انجام مذاکرات مسأله بدی نبود و نظام در این مورد به اجماع رسیده بود.

وی در ادامه با تأکید بر این این‌که تا الان از کنار برجام چیزی عاید ما نشده است، ابراز داشت: ولی این‌که ما در این مذکرات به دنیا ثابت کردیم که اهل جنگ و تنش نیستیم و به نوعی به جهانیان فهماندیم که جمهوری اسلامی طرفدار صلح ثبات است از نکات مثبت برجام بود.

عزیزی با بیان این‌که ما در مذاکرات به دنبال از بین بردن فاز ایران هراسی بودیم، اظهار داشت: به همین اندازه که در ایران این مسأله مخالفینی را به همراه دارد در آمریکا هم همین طور است و تعداد مخالفین برجام در آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی بیشتر است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آنچه را که ما از برجام می‌خواستیم حاصل نشد ولی شاید به آن برسیم، تصریح کرد: به گفته رییس جمهور فرانسه آنها به توافق رسیده بودند که علیه جمهوری اسلامی جنگی را شروع کنند ولی مذاکرات این توافق علیه ایران را خنثی کرد.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این‌که تبادلات بانکی کشور با آمریکا صورت نمی‌گیرد به این دلیل است که سرمایه بانک‌های ما نسبت به آنها پایین است و ما از نظر قانونی مشکلی نداریم با آنها ارتباط بگیریم ولی از نظر مالی این توان را نداریم و باید این مسأله حل شود تا بانک‌های جهانی به ما اعتماد کنند.

 

پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.